تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۳:۴۶
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۲۵۳۹۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون سیاسی استاندار مرکزی:

خط قرمز ما امنیت اقتصادی مردم است

‌می‌متالز - نظری گفت: در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مماشاتی با هیچ سوداگر و قاچاقچی نخواهیم داشت.

به گزارش می‌متالز، بهنام نظری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در حاشیه جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی مطالبی در این زمینه به شرح زیر بیان کرد.

خط قرمز ما امنیت اقصادی مردم است و در این زمینه با برنامه‌های راهبردی که به دستگاه‌های عضو خواهیم داد در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مماشاتی با هیچ سوداگر و قاچاقچی نخواهیم داشت.

دبیرخانه کمیسیون قرار است در سال جدید بارویکرد جدی و علمی تری بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز را پیگیری کند.

مصوبات این جلسه در حول محور اتخاذ تمهیداتی بود که در پیشگیری از قاچاق کالا و ارز موثر است و همچنین مبارزه جدی با قاچاق کالا در زمینه عرضه و انتقال کالا‌ها توسط خودرو‌های شوتی در دستور کار قرار دارد.

خودرو‌های شوتی که در سطح استان تردد می‌کنند جاده‌های استان را ناامن کرده که در حوزه اقتصادی و امنیتی جاده‌های استان را ناامن کردن که با این‌ها برخورد میشود.

با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در مبارزه با قاچاق کالا و ارز حول محور شفافیت و برخورد قاطعانه با باند‌های بزرگ قاچاق است و همچنین بحث آموزش نیز در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

بخش عمده‌ای از قاچاق کالا در فضای مجازی صورت میگیرد که پلیس فتا با نظارت و پایش بیشتر در این زمینه بسیار موثر است.

صبح امروز اولین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی با حضور استاندار مرکزی و اعضای کمیسیون در استانداری مرکزی برگزار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده