تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۵۹
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۲۵۴۴۶۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حجت‌الاسلام سید جواد حسینی کیا:

کسب و کار‌های مجازی با توسعه زیرساخت‌های اینترنتی رونق می‌گیرد

‌می‌متالز - نائب اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه زیرساخت‌های اینترنتی در کشور می‌تواند به کسب و کار‌های اینترنتی رونق دوچندانی بدهد ا از این رو ضرورت دارد تا ما توسعه زیرساخت‌های اینترنتی در کشور را مد نظر قرار دهیم

به گزارش می‌متالز، نائب اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:توسعه زیرساخت‌های اینترنتی در کشور می‌تواند به کسب و کار‌های اینترنتی رونق دوچندانی بدهد ا از این رو ضرورت دارد تا ما توسعه زیرساخت‌های اینترنتی در کشور را مد نظر قرار دهیم

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا با اشاره به توسعه زیرساخت‌های اینترنتی و تامین منابع لازم برای نوسازی تجهیزات ارتباطی در کشور اظهار داشت: در حال حاضر ما در عصر الکترونیک به سر می‌بریم و تجارت هم به سمت تجارت الکترونیک در حرکت است.

وی تاکید کرد: به واقع شرایط فعلی گویای این است که ما باید به درستی در بخش زیرساخت‌های اینترنتی در کشور هدف گذاری کنیم و به سمتی پیش برویم که با قالب‌هایی که دنیا ایجاد شده، خودمان را تطبیق دهیم.

حسینی کیا با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های اینترنتی در کشور می‌تواند به کسب و کار‌های اینترنتی رونق دوچندانی بدهد اظهار داشت: از این رو ضرورت دارد تا ما توسعه زیرساخت‌های اینترنتی در کشور را مد نظر قرار دهیم همچنین در راستای توجه به ارائه خدمات الکترونیکی بسیاری از رانت‌ها در این بخش از بین خواهد رفت که این مسیله امری قابل توجه است.

نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید سیاست گذاری مناسبی در توسعه زیرساخت‌های اینترنتی در کشور داشته باشد تاکید کرد:حتماً سیاست گذاری‌های مناسب دولت در این بخش می‌تواند مزایای زیادی در پی داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به تامین منابع لازم برای توسعه زیرساخت‌های اینترنتی کشور، تاکید کرد: در واقع ما می‌توانیم پیرو آزاد سازی منابع بلوکه شده در راستای تامین نیاز‌ها در بخش نوسازی تجهیزات ارتباطی اقدام کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همچنین ما می‌توانیم بخش خصوصی را به سمت سرمایه‌گذاری در بخش موضوعات زیرساختی اینترنت سوق دهیم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: همچنین ما می‌توانیم بخشی از نقدینگی جامعه را به سمت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی سوق دهیم البته در صورتی که بازار پر سودی پیرامون این مسیله در کشور شکل بگیرد.

منبع: شما

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده