تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۳۸
بازدید: ۷۵۱
کد خبر: ۲۵۴۶۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۳۱ فقره مجوز صنعتی در شهرستان دشتستان صادر شد

‌می‌متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: پروانه بهره‌برداری ۶ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۲۵۲ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال و ۲۵ جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری ۷۰۶۸ میلیارد ریال درشهرستان دشتستان در سال گذشته ۱۴۰۰ صادرشده است.

به گزارش می‌متالز، شهسوار قایدی با اشاره به روند اجرایی طرح‌های صنعتی، شهرستان دشتستان اظهار داشت: تکمیل و راه‌اندازی طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در اولویت است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده و حمایت ویژه از واحد‌های تولیدی، بنگاه‌های صنعتی راکد در شهرک‌‏ها و نواحی صنعتی شهرستان دشتستان فعال خواهند شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۶ پروانه بهره‌برداری واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۲۵۲ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال دردشتستان صادر و به چرخه تولید اضافه شده اند.

وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۵ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه‌گذاری ۷۰۶۸ میلیارد ریال در این شهرستان صادر شده‌است.

وی، اشتغال این واحد‌های تولیدی را ۵۷۲ نفر دانست و بیان کرد: در راستای تحقق تولید و اشتغال آفرینی اقدامات مهم و موثری انجام شده که نقش مهمی در افزایش ظرفیت تولیدات واحد‌های صنعتی داشته است.

قایدی افزود: برای حل مشکلات بنگاه‌های تولیدی جلسات متعددی با حضور مسوولین و کارشناسان برگزار و ۲۰ مصوبه برای مرتفع کردن مشکل واحد‌ها و تحقق تولید و مانع زدایی بنگاه‌های تولیدی به اجرا در آمده است.

منبع: اداره کل صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان

عناوین برگزیده