تاریخ: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۳۵
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۲۵۴۶۱۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

رزرو تنها دو محموله قراضه فولادی توسط کارخانه‌های ترکیه

‌می‌متالز - به نقل از منابع خبری، تولیدکنندگان فولاد ترکیه هفته منتهی به جمعه (۸ آوریل) را تنها با دو معامله محموله قراضه فولادی دریایی و تعداد محدود فروش محصولات فولادی بلند به پایان رساندند.

معاملات محموله قراضه فولادی کارخانه‌های ترکیه

به گزارش ‌می‌متالز، یک کارخانه فولادی در منطقه مرمره اواخر روز چهارشنبه محموله‌ای کانادایی متشکل از ورق و فولاد‌های ساختمانی (P&S) را به قیمت ۶۸۵ دلار در هر تن Cfr رزرو کرده بود.

در مقایسه با این معامله، معامله دیگری نیز در همان روز منعقد شد که در آن یک کارخانه فولادی در منطقه مرمره محموله‌ای از ایالات متحده را شامل HMS ۱&۲ (۸۰:۲۰) به قیمت ۶۵۳ دلار در هر تن و قراضه فولادی خرد شده به ارزش ۶۷۸ دلار در هر تن cfr رزرو کرد.

به نقل از متال بولتن، به غیر از این معاملات، بازار واردات قراضه دریایی در این هفته به دلیل فروش پایین محصولات فولادی بلند تمام شده به طور کلی کند بود.

شاخص قیمت قراضه فولادی

در شرایط کنونی بازار، شاخص‌های قراضه روزانه در پایان هفته به دلیل عدم فعالیت جدید معاملاتی ثابت ماند.

شاخص روزانه فست مارکت برای قراضه فولادی HMS ۱&۲ (۸۰:۲۰ ترکیبی) با مبدا ایالات متحده، در روز جمعه حدود ۶۵۷.۶۴ دلار در هر تن cfr ترکیه برآورد شد و تغییر خاصی تجربه نکرد.

شاخص روزانه فست مارکت برای قراضه فولادی HMS ۱&۲ (۸۰:۲۰ ترکیبی) با مبدا اروپای شمالی، در روز جمعه حدود ۶۴۸.۷۴ دلار در هر تن cfr ترکیه تخمین زده شد که در طول روز تغییر خاصی نداشت.

در همین حال، فعالان بازار پریمیوم مواد با مبدا ایالات متحده را بیشتر از حد مجاز می‌دانند. باید ذکر کرد در حال حاضر، پریمیوم قراضه اروپایی ۸.۹۰ دلار در هر تن است.

منبع: آرتان پرس

عناوین برگزیده