در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد:
به گزارش میمتالز، شرکت ملی صنایع مس ایران اعلام نمود پیرو و اخبار منتشر شده در پایگاه خبری وزارت صمت مبنی بر وضع عوارض تعرفه بر مصرف توت جهت اخذ عوارض صادراتی به استحضار میرساند در صورت اعمال عوارض مذکور با حفظ قیمتهای کنونی ۱۵۱ میلیارد تومان ماهانه از سود سهامداران شرکت کاهش خواهد یافت.
منبع: دنیای معدن