تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۱۵
بازدید: ۲۹۳
کد خبر: ۲۵۸۸۱۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

قیمت ضایعات مس آرمیچری ۱.۱ رشد پیدا کرد

‌می‌متالز - امروز پنج‌شنبه ۲۲اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، قیمت ضایعات مس آرمیچری نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱.۱ درصد افزایش یافت و به ۲۱۴ هزار و ۲۳۰ تومان رسید.

به گزارش می‌متالز، امروز پنج‌شنبه ۲۲اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، ضایعات مس آرمیچری بیشترین افزایش قیمت را در یک روز تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات با رشد ۱.۱ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۲۱۱ هزار و ۹۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۲۱۴ هزار و ۲۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات مفرغ در روز پنج‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه، دومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر افزایش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات، با رشد ۰.۷ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۱۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۱۶۲ هزار و ۵۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

برنج سفیدبار، ۰.۶ درصد افزایش قیمت را نسبت به روز قبل که قیمت آن ۱۶۳ هزار و ۸۶۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و به ۱۶۳ هزار و ۹۲۰ تومان رسید و در رده سوم افزایش قیمت روزانه قرار گرفت.

همچنین ضایعات مس کابلی سیاه در روز پنج‌شنبه ۲۲اردیبهشت ماه، بیشترین افت قیمت را نسبت به سایر ضایعات مسی طی یک روز اخیر تجربه کرد. به این ترتیب که قیمت آن در این روز نسبت به روز گذشته، ۰.۶ درصد افت داشت و از ۲۲۹ هزار و ۵۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۲۲۸ هزار و ۱۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم کاهش یافت.

ضایعات لوله مسی نیز در این روز با قیمت ۲۱۰ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم، افت ۰.۳ درصدی را نسبت به روز گذشته که قیمت آن ۲۱۰ هزار و ۵۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد.

قیمت ضایعات مس آرمیچری ۱.۱ رشد پیدا کرد

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده