تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۲۶
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۲۵۶۸۶۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

رشد ۰.۵ درصدی قیمت ضایعات مس مخابراتی

‌می‌متالز - امروز پنج‌شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، قیمت ضایعات مس مخابراتی نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰.۵ درصد افزایش یافت و به ۲۲۵ هزار و ۸۵۰ تومان رسید.

به گزارش می‌متالز، امروز پنج‌شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، ضایعات مس مخابراتی بیشترین افزایش قیمت را در یک روز تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات با رشد ۰.۵ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۲۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۲۲۵ هزار و ۸۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات مس کابلی سیاه در روز پنج‌شنبه هشتم اردیبهشت ماه، دومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر افزایش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات، با رشد ۰.۲ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۲۳۳ هزار و ۳۶۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۲۳۳ هزار و ۶۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

برنج درهم، ۰.۱ درصد افزایش قیمت را نسبت به روز قبل که قیمت آن ۱۶۴ هزار و ۵۶۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و به ۱۶۴ هزار و ۷۱۰ تومان رسید و در رده سوم افزایش قیمت روزانه قرار گرفت.

همچنین ضایعات مفرغ در روز هشتم اردیبهشت ماه سال جاری، بیشترین افت قیمت را نسبت به سایر ضایعات مسی طی یک روز اخیر تجربه کرد. به این ترتیب که قیمت آن در تاریخ پنج‌شنبه هشتم اردیبهشت ماه، نسبت به روز گذشته ۰.۳ درصد افت داشت و از ۱۶۳ هزار و ۶۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۱۶۳ هزار و ۳۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم کاهش یافت.

ضایعات رادیات برنجی نیز در این روز، با قیمت ۱۴۸ هزار و ۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، افت ۰.۲ درصدی را نسبت به روز گذشته که قیمت آن ۱۴۸ هزار و ۲۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد.

ضایعات برنج زردبار در روز پنج‌شنبه هشتم اردیبهشت ماه، ۰.۱ درصد کاهش قیمت را نسبت به روز قبل که قیمت آن ۱۶۳ هزار و ۷۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود تجربه کرد و به ۱۶۳ هزار و ۶۹۰ تومان رسید و در رده سوم کاهش قیمت روزانه قرار گرفت.

رشد ۰.۵ درصدی قیمت ضایعات مس مخابراتی

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده