تاریخ: ۰۹ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۱۲
بازدید: ۴۵۷
کد خبر: ۲۶۵۲۱۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افزایش ۰.۵ درصدی قیمت ضایعات مس کابلی سیاه

‌می‌متالز - امروز پنج‌شنبه ۹ تیر ماه ۱۴۰۱، قیمت ضایعات مس کابلی سیاه نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰.۵ درصد افزایش یافت و به ۲۳۳ هزار و ۱۸۰ تومان رسید.

به گزارش می‌متالز، امروز پنج‌شنبه ۹ تیر ماه ۱۴۰۱، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، ضایعات مس کابلی سیاه بیشترین افزایش قیمت را در یک روز تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات با رشد ۰.۵ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۲۳۱ هزار و ۹۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۲۳۳ هزار و ۱۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات مفرغ در روز پنج‌شنبه ۹ تیر ماه، دومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر افزایش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات، با رشد ۰.۴ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۱۶۲ هزار و ۶۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۱۶۳ هزار و ۳۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات یرنج زردبار، ۰.۳ درصد افزایش قیمت را نسبت به روز قبل که قیمت آن ۱۶۴ هزار و ۲۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و به ۱۶۴ هزار و ۶۷۰ تومان رسید و در رده سوم افزایش قیمت روزانه قرار گرفت.

همچنین ضایعات مس مخابراتی در روز پنج‌شنبه ۹ تیر ماه، بیشترین افت قیمت را نسبت به سایر ضایعات مسی طی یک روز اخیر تجربه کرد. به این ترتیب که قیمت آن در این روز نسبت به روز گذشته، ۰.۷ درصد افت داشت و از ۲۲۳ هزار و ۷۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۲۲۳ هزار و ۱۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم کاهش یافت.

ضایعات مس آرمیچری در روز پنج‌شنبه ۹ تیر ماه، دومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر کاهش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات، با افت ۰.۴ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۲۱۰ هزار و ۹۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۲۱۰ هزار و ۲۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات مس کابلی قرمز، ۰.۳ درصد کاهش قیمت را نسبت به روز قبل که قیمت آن ۲۳۲ هزار و ۴۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و به ۲۳۱ هزار و ۳۳۰ تومان رسید و در رده سوم کاهش قیمت روزانه قرار گرفت.

افزایش ۰.۵ درصدی قیمت ضایعات مس کابلی سیاه

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده