تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۱۳
بازدید: ۴۲۴
کد خبر: ۲۶۲۹۶۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در بازار ضایعات؛

قیمت ضایعات مس مخابراتی ۰.۷ درصد افزایش یافت

‌می‌متالز - امروز پنج‌شنبه ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۱، قیمت ضایعات مس مخابراتی نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۲۳۱ هزار و ۶۶۰ تومان رسید.

به گزارش می‌متالز، امروز پنج‌شنبه ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۱، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، ضایعات مس مخابراتی بیشترین افزایش قیمت را در یک روز تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات با رشد ۰.۷ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۲۳۰ هزار و ۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۲۳۱ هزار و ۶۶۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات مس آرمیچری در روز پنج‌شنبه ۲۶ خرداد ماه، دومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر افزایش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات، با رشد ۰.۵ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۲۳۱ هزار و ۴۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۲۳۲ هزار و ۵۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات لوله مسی، ۰.۴ درصد افزایش قیمت را نسبت به روز قبل که قیمت آن ۲۲۳ هزار و ۱۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و به ۲۲۴ هزار و ۲۳۰ تومان رسید و در رده سوم افزایش قیمت روزانه قرار گرفت.

همچنین ضایعات برنج درهم در روز پنج‌شنبه ۲۶ خرداد ماه، بیشترین افت قیمت را نسبت به سایر ضایعات مسی طی یک روز اخیر تجربه کرد. به این ترتیب که قیمت آن در این روز نسبت به روز گذشته، یک درصد افت داشت و از ۱۶۹ هزار و ۲۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۱۶۷ هزار و ۴۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم کاهش یافت.

ضایعات مس کابلی قرمز در روز پنج‌شنبه ۲۶ خرداد ماه، دومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر کاهش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات، با افت ۰.۴ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۲۴۰ هزار و ۲۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۲۳۹ هزار و ۴۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات مس کابلی سیاه، ۰.۳ درصد کاهش قیمت را نسبت به روز قبل که قیمت آن ۲۴۰ هزار و ۳۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و به ۲۳۹ هزار و ۴۸۰ تومان رسید و در رده سوم کاهش قیمت روزانه قرار گرفت.

قیمت ضایعات مس مخابراتی ۰.۷ درصد افزایش یافت

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده