تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۵۶
بازدید: ۴۹۹
کد خبر: ۲۶۱۴۳۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

رشد ۱.۲ درصدی قیمت ضایعات سفاله برنج

‌می‌متالز - پنج‌شنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۱، قیمت ضایعات سفاله برنج نسبت به روز معاملاتی چهارشنبه، ۱.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۴۹ هزار و ۴۷۰ تومان رسید.

به گزارش می‌متالز، امروز پنج‌شنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۱، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، ضایعات سفاله برنج بیشترین افزایش قیمت را در یک روز تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات با رشد ۱.۲ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۱۴۷ هزار و ۸۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۱۴۹ هزار و ۴۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات رادیات برنجی در روز پنج‌شنبه ۱۲ خرداد ماه، دومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر افزایش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات، با رشد ۱.۱ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۱۴۷ هزار و ۸۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۱۴۹ هزار و ۴۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات مس کابلی سیاه، یک درصد افزایش قیمت را نسبت به روز قبل که قیمت آن ۲۳۴ هزار و ۸۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و به ۲۳۷ هزار و ۴۴۰ تومان رسید و در رده سوم افزایش قیمت روزانه قرار گرفت.

همچنین ضایعات مس آرمیچری در روز پنج‌شنبه ۱۲ خرداد ماه، بیشترین افت قیمت را نسبت به سایر ضایعات مسی طی یک روز اخیر تجربه کرد. به این ترتیب که قیمت آن در این روز نسبت به روز گذشته، ۰.۲ درصد افت داشت و از ۲۱۶ هزار و ۸۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۲۱۶ هزار و ۴۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم کاهش یافت.

ضایعات برنج سفیدبار در روز پنج‌شنبه ۱۲ خرداد ماه، دومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر کاهش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات، با افت ۰.۱ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۱۶۴ هزار و ۹۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۱۶۴ هزار و ۶۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

رشد ۱.۲ درصدی قیمت ضایعات سفاله برنج

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده