تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۱۵
بازدید: ۶۰۴
کد خبر: ۲۶۱۹۷۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

قیمت ضایعات مس کابلی سیاه ۱.۲ درصد رشد پیدا کرد

‌می‌متالز - امروز پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۱، قیمت ضایعات مس کابلی سیاه نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱.۲ درصد افزایش یافت و به ۲۳۷ هزار و ۵۸۰ تومان رسید.

به گزارش می‌متالز، امروز پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۱، همان‌طور که در نمودار ۱ آمده است، ضایعات مس کابلی سیاه بیشترین افزایش قیمت را در یک روز تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات با رشد ۱.۲ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۲۳۴ هزار و ۷۱۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۲۳۷ هزار و ۵۸۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات مس آرمیچری در روز پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ماه، دومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر افزایش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات، با رشد ۰.۸ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۲۱۷ هزار و ۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۲۱۸ هزار و ۷۷۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات برنج زردبار، ۰.۷ درصد افزایش قیمت را نسبت به روز قبل که قیمت آن ۱۶۶ هزار و ۴۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و به ۱۶۷ هزار و ۶۶۰ تومان رسید و در رده سوم افزایش قیمت روزانه قرار گرفت.

همچنین ضایعات مفرغ در روز پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ماه، بیشترین افت قیمت را نسبت به سایر ضایعات مسی طی یک روز اخیر تجربه کرد. به این ترتیب که قیمت آن در این روز نسبت به روز گذشته، ۰.۵ درصد افت داشت و از ۱۶۴ هزار و ۹۹۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۱۶۴ هزار و ۱۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم کاهش یافت.

ضایعات رادیات برنجی در روز پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ماه، دومین ضایعاتی است که در یک روز اخیر کاهش قیمت را تجربه کرد؛ به طوری که قیمت این نوع ضایعات، با افت ۰.۳ درصدی نسبت به روز گذشته، از ۱۴۹ هزار و ۳۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم به ۱۴۸ هزار و ۹۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات سفاله برنج، ۰.۲ درصد کاهش قیمت را نسبت به روز قبل که قیمت آن ۱۵۵ هزار و ۳۳۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بود، تجربه کرد و به ۱۵۴ هزار و ۹۶۰ تومان رسید و در رده سوم کاهش قیمت روزانه قرار گرفت.

قیمت ضایعات مس کابلی سیاه ۱.۲ درصد رشد پیدا کرد

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده