تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۲۵
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۲۵۸۸۲۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

«کچاد» ۱۰۰ هزار تن محصول عرضه می‌کند

‌می‌متالز - شرکت معدنی و صنعتی چادرملو امروز شنبه ۲۴اردیبهشت ماه ۱۰۰ هزار تن محصول شامل ۵۰ هزار تن گندله و ۵۰ هزار تن کنسانتره را در بورس کالای ایران عرضه خواهد کرد.

به گزارش می‌متالز، امروز شنبه ۲۴اردیبهشت ماه، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ۵۰ هزار تن گندله سنگ‌آهن را به قیمت ۳۷ هزار و ۷۸۹ ریال به ازای هر کیلوگرم در تالار صنعتی بورس کالای ایران عرضه خواهد کرد. حداقل عرضه این شرکت یک هزار تن و حداقل خرید نیز یک هزار تن لحاظ شده است. نوع قرارداد و نوع تسویه به صورت نقدی/ اعتباری خواهد بود.

مشخصات گندله سنگ‌آهن، CCS: حداقل ۲۵۰ -FeO:۱%MAX- Fe: ۶۵%- SIO۲: ۳.۵%MAX اندازه در بازه ۹ تا ۱۶ میلی‌متر ۸۸ درصد و فروش از محل گندله‌سازی اردکان است. این محصول در تاریخ ۲۷اردیبهشت ماه آماده تحویل به مشتریان است.

همچنین «کچاد» امروز شنبه ۲۴اردیبهشت ماه ۵۰ هزار تن کنسانتره به قیمت ۲۹ هزار و ۹۹۵ ریال به ازای هر کیلوگرم در تالار حراج باز بورس کالای ایران عرضه خواهد کرد. حداقل عرضه این شرکت یک هزار تن و حداقل خرید ۵۰۰ تن لحاظ شده است. نوع قرارداد به صورت نقدی و نوع تسویه به صورت نقدی/ اعتباری خواهد بود. این محصول در تاریخ ۲۷اردیبهشت به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده