تاریخ: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۳۳
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۲۶۱۲۴۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

تاکنون محدودیتی در تامین برق نداشتیم

‌می‌متالز - مدیرعامل یک مجموعه فولادی گفت: مجموعه اقدامات برای کاهش عدم‌النفع مدیریت مصرف از جمله انتقال تامین تعمیرات اساسی به زمان مدیریت مصرف در دستور کار فولاد مبارکه قرار دارد.

به گزارش می‌متالز، محمدیاسر طیب‌نیا با اشاره به تامین پایدار برق در ۲.۵ ماه گذشته از ابتدای سال ۱۴۰۱ گفت: تا الان محدودیتی از جانب تامین انرژی برق به محموعه فولاد مبارکه اصفهان اعمال نشده است.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در تشریح شرایط دریافت برق این شرکت به عنوان یک صنعت بزرگ گفت: انرژی مورد نیاز فولاد مبارکه به طور کامل تامین شده و برنامه‌های مدیریت مصرف برق ضمن هماهنگی با مقامات استانی و ستادی مرکز در ادامه اعمال خواهد شد.

تلاش صنعت برق برای هماهنگی کامل با صنایع

وی در مقایسه شرایط تامین برق در سال جاری نسبت به سال گذشته افزود: صنعت برق در سال جاری سعی دارد با هماهنگی کامل نسبت به اعمال مدیریت مصرف اقدام کند، اما طبیعتا هیچ صنعتی به طور کامل از محدودیت رضایت ندارد.

طیب‌نیا با اشاره به اقدامات صنعت برق به منظور جبران اعمال سیاست‌های مدیریت مصرف در فصل گرم گفت: سعی شده است با هماهنگی‌هایی تا حد امکان زمینه جبران انرژی مدیریت مصرف شده تابستان در سایر ماه‌های سال مهیا شود.

تعمیرات اساسی فولاد مبارکه به فصل گرم منتقل شده است

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در مقایسه شرایط تامین برق صنایع در سال جاری و سال گذشته گفت: در حال رایزنی هستم تا نسبت به سال گذشته شرایط بهتری را تجربه کنیم.

طیب‌نیا با اشاره به اقدامات پیشنهاد شده از سوی وزارت نیرو نظیر انتقال تامین تعمیرات اساسی به زمان مدیریت مصرف در فصل گرم، گفت: مجموعه اقدامات برای کاهش عدم‌النفع مدیریت مصرف از جمله انتقال تامین تعمیرات اساسی به زمان مدیریت مصرف در دستور کار فولاد مبارکه قرار دارد.

پیش از این سخنگوی صنعت برق از افزایش ۱۰ درصدی تامین برق برای صنایع در ۲.۵ ماه ابتدایی سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده