تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۰:۵۵
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۲۶۲۶۷۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

معضل معدن کامو کاشان برطرف شود

‌می‌متالز - نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس ضمن تاکید بر لزوم ساماندهی محور‌های مواصلاتی بخش قمصر گفت: معضل معدن کامو کاشان برطرف شود.

به گزارش می‌متالز، رحمت‌الله فیروزی‌پور در جلسه شورای اداری ضمن تاکید بر استقرار نمایندگان ادارات در بخش کامو و چوگان اظهار داشت: سزاوار نیست مرکز حدود ۹۰ کیلومتر رفت و آمد کنند تا امور اداری خود را رفع کنند.

وی ضمن تاکید بر رفع معضل معدن کامو و نگرانی‌های مردم منطقه از فعالیت معدن و آسیب‌هایی به چشمه این منطقه ناشی از فعالیت معدن افزود: توجه ویژه به محور‌های مواصلاتی و ساماندهی طرح فاضلاب قمصر و اتمام آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر ضمن انتقاد از عدم وضعیت مناسب حوزه ورزشی در بخش قمصر ابراز داشت: هنوز برخی از روستا‌های بخش قمصر، جوشقان و کامو دارای مشکل اینترنت هستتد و لازم است در این زمینه اقدام اساسی صورت پذیرد.

کورش ساکی نیز در این جلسه ضمن اشاره به فرسودگی بیمارستان شهید بهشتی کاشان اظهار داشت: طرح جایگزینی بیمارستان شهید بهشتی از چهار سال پیش آغاز شده است، اما به دلایل مختلف این طرح متوقف شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن تاکید بر حمایت دولت و تخصیص اعتبارات لازم به منظور تکمیل پروژه افزود: با تخصیص اعتبارات به بیمارستان خاتم‌الانبیاء می‌توان از آن تا دو سال آینده بهره‌برداری کرد و به عنوان بیمارستان جایگزین شهید بهشتی استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده