تاریخ: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۰۴
بازدید: ۳۶۰
کد خبر: ۲۶۲۸۹۵
سرویس خبر : زمین شناسی

بررسی صدور مجوز و اقدام به اکتشاف غار رشگان (چهرقان)

‌می‌متالز - از موضوعات مطرح شده در جلسه محیط زیست استان با فرمانداری کمیجان بررسی صدور مجوز و اقدام به اکتشاف غار رشگان (چهرقان) بود.

به گزارش می‌متالز، سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی ضمن حضور در فرمانداری شهرستان کمیجان، با فرماندار و بخشدار مرکزی کمیجان دیدار و مسائل و موضوعات زیست محیطی این شهرستان، مورد بررسی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سید مهدی مصطفوی، سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان به همراه خسروان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ضمن حضور در فرمانداری شهرستان با ابراهیم رستمی، فرماندار و مجید قاسمی، بخشدار مرکزی کمیجان دیدار و گفتگو نمودند.

طرح و بررسی موضوعات مختلف حوزه محیط زیست شهرستان، بررسی صدور مجوز و اقدام به اکتشاف غار رشگان (چهرقان) با همکاری دستگاه‌های ذیربط، تبیین نقش دستگاه‌های متولی در پیشبرد منویات رهبری در حفاظت از محیط زیست در ابعاد گوناگون، تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی حیوانات ولگرد بویژه گونه‌های وحشی مشاهده شده در برخی روستا‌های تابعه و ... از عمده محور‌های مطروحه در دیدار و گفتگوی فوق بود.

در حاشیه این دیدار، سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان با اهدای لوح سپاس از عملکرد فرماندار و بخشدار مرکزی کمیجان در پیشبرد امورات مرتبط با حوزه محیط زیست و تعامل سازنده با دستگاه متولی تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

عناوین برگزیده