تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۴۳
بازدید: ۴۴۵
کد خبر: ۲۶۴۰۱۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

ماشین آلات کارخانه‌های شن و ماسه سوخت سهمیه‌ای دریافت می‌کنند

‌می‌متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت:بر اساس مصوبه دولت به ماشین آلات کارخانه‌های تولید شن و ماسه در این استان سوخت سهمیه‌ای تخصیص داده می‌شود.

به گزارش می‌متالز، کریم روزبهان روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سهمیه سوخت یارانه‌ای به واحد تولید که معدن ثبت شده دارند بر اساس میزان تولید و حجم معدن اختصاص داده می‌شود.

وی افزود: افرادی که معدن ندارند هم باید در سامانه سازمان صنعت، معدن و تجارت برای دریافت سوخت نام نویسی و به میزان تولید، سهمیه سوخت دریافت می‌کنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: گازوئیل تخصیصی به این واحد‌ها براساس ظرفیت تولیدی در پروانه بهره برداری صنعتی و معدنی صورت می‌گیرد و مازاد بر تولید شامل این سهمیه نمی‌شود.

روزبهان عنوان کرد: افرادی که از زمین‌های بدون صدور مجوز، ماسه برداشت می‌کنند سهمیه سوخت دریافت نمی‌کنند و کار آنان خلاف قانون است.

قیمت ماسه شسته هر تن ۴۸ هزار تومان، ماسه شکسته ۴۴ هزار تومان، شن نخودی و بادامی ۳۱ هزار تومان و ماسه بادی ۲۴ هزار تومان برای سال جدید تعیین شده است.

۳۵ واحد شن و ماسه در کهگیلویه و بویراحمد بویژه شهر یاسوج پروانه فعالیت دارند و۱۷ مورد نیز فاقد پروانه و با دستور قضایی نیز پلمب شده اند.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کهگیلویه و بویراحمد

عناوین برگزیده