تاریخ: ۱۲ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۵۰
بازدید: ۲۵۴
کد خبر: ۲۶۵۶۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تجلیل برترین‌های صنعت و معدن گرمسار و آرادان/ وجود ۶۵۰ واحد معدنی فعال در استان

‌می‌متالز - استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت بالای صنعتی و معدنی در استان و خصوصا غرب استان سمنان گفت: در حال حاضر ۶۵۰ واحد معدنی فعال در سطح استان فعالیت دارند.

به گزارش می‌متالز، سید محمدرضا هاشمی، ۱۲ تیر ۱۴۰۱ در همایش تقدیر از واحد‌های صنعتی و معدنی شهرستان‌های گرمسار و آرادان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع صنعتگران و تلاشگران عرصه تولید اظهار کرد: استان سمنان به معنای واقعی یک استان صنعتی است و شهرستان‌های گرمسار و آرادان نیز همچون سایر شهرستان‌ها از بخش صنعت استان سهم و نقش مطلوبی دارند.

استاندار سمنان گفت: حمایت از واحد‌های تولیدی استان و بکارگیری اقدامات در راستای ارتقاء این واحد‌ها به منظور تقویت تولید و فرصت‌های شغلی، از اولویت‌های اصلی و جدی در دستور کار است.

وی بر حمایت جدی از صنعت و معدن در استان تاکید و بیان کرد: شما صنعتگران، فرماندهان خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی هستید و ما نیز خود را مکلف به حمایت از واحد‌های صنعتی و تولیدی می‌دانیم.

هاشمی افزود: انشالله در مسیر تحقق شعار سال بهترین تلاش و کوشش خود را بکار گرفته و همچون گذشته در این مسیر به توفیقات مطلوب دست یابید.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون بالغ بر ۴۰ واحد ۱۰۰ درصد راکد استان با اقدامات صورت گرفته مجددا به چرخه تولید بازگشته است که زمینه ارتقاء صنعت و تولید و فرصت‌های شغلی در استان را فرآهم ساخته است.
استاندار سمنان عنوان کرد: در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰، بالغ بر ۱۴.۴ تسهیلات کل کشور در اختیار واحد‌های صنعتی استان قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: از زمان حضور در استان اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی را ندادیم و زین پس نیز در این مسیر گام برخواهیم داشت.

هاشمی تصریح کرد: ما به دنبال ارتقاء و تقویت واحد‌های تولیدی کم آب بر در استان هستیم و در جهت حمایت از واحد‌های صنعتی نیز در راستای تامین آب، اقدامات در دستور کار است.
استاندار سمنان در پایان گفت: همانگونه که بانک‌های عامل در راستای تقویت واحد‌های صنعتی در خدمت تولید و صنعت استان هستند انشالله این تعامل دوسویه بوده و این ارتباط از سوی واحد‌های تولیدی نیز تقویت شود.

در این همایش از ۲۹ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی ارادان، گرمسار، ایوانکی، جنت آباد و ناحیه صنعتی حاجی آباد و فجر و همچنین ۲ واحد معدنی در شهرستان‌های گرمسار و آرادان تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده