تاریخ: ۱۵ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۰۳
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۲۶۶۰۳۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

طرح‌های معدنی درفاریاب بزودی افتتاح می‌شوند

‌می‌متالز - به زودی چندین طرح معدنی در شهرستان فاریاب به بهره‌برداری خواهد رسید

به گزارش می‌متالز، مدیرکل و معاون امور معادن اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به همراه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان، امام جمعه و فرماندار از طرح‌های معدنی شهرستان فاریاب بازدید کردند.

مسلم مروجی فرد در این بازدید با اشاره به فعالیت معادن در شهرستان فاریاب اظهار داشت: شهرستان فاریاب با وجود این معادن در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: به زودی چندین طرح مهم معدنی در شهرستان فاریاب به بهره‌برداری خواهد رسید که این مهم می‌تواند در زمینه تولید، اشتغال و پیشرفت شهرستان موثر باشند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل معادن شهرستان فاریاب، تصریح کرد: شهرستان فاریاب از نظر تعداد پروانه بهره‌برداری معدن مقام دوم در جنوب استان را دارد و استفاده از این ظرفیت در مسوولیت‌های اجتماعی در جهت خدمت هرچه بیشتر به مردم شریف این شهرستان در دستور کار است.

مروجی فرد با اشاره به مشکل معدن کرومیت آسمینون و پیگیری نماینده محترم مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، گفت: این معدن بزودی تعیین تکلیف خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ضمن تشکر از نماینده محترم پنج شهرستان جنوبی کرمان و امام جمعه محترم شهرستان فاریاب، بیان کرد: همراهی نمایندگان و ائمه جمعه همواره یاری رسان و مشوق اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در خدمت رسانی به مردم بوده است.

در ادامه منصور شکرالهی با بیان اینکه معادن شهرستان فاریاب کمک بزرگی به اقتصاد مردم کرده است افزود: باید مشکلاتی که در رابطه با معادن وجود دارد حل شود.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان تصریح کرد: حل مشکل معدن کرومیت آسمینون از طریق وزیر صنعت، معدن و تجارت پیگیری شده و در حال رفع شدن است.

منبع: مکران

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده