تاریخ: ۲۵ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۲۲۹
کد خبر: ۲۶۷۴۸۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد:

آغاز ثبت نام مرحله دوم فرآیند قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو

‌می‌متالز - سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه ثبت‌نام دومین مرحله فرآیند قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو از ساعت ۱۷ امروز آغاز شده است، گفت: در مرحله دوم فروش خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه حدود ۷۶ هزار و ۷۰۰ خودرو عرضه خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد مرحله دوم فروش خودرو و قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه خودرو، گفت: ثبت‌نام و فروش خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه خودرو از امروز ساعت ۱۷ آغاز شده و در این مرحله حدود ۷۶ هزار و ۷۰۰ خودرو توسط خودروسازان عرضه خواهد شد.

وی در مورد اختلال سامانه در سامانه یکپارچه خودرو، ادامه داد: در حال حاضر مسئولان وزارت صمت در حال رفع مشکل هستند و در کمتر از یک ساعت این مشکل حل خواهد شد و امکان ثبت‌نام برای مردم فراهم شده است.

این دوره از فرآیند قرعه‌کشی خودرو با نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان انجام می‌شود و قرار است خودروسازان نیز آگهی عرضه خود را در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی خود منتشر کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس https://sale.iranecar.com مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خودرو درخواستی اقدام کنند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده