تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۲۳
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۲۶۹۷۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد و پلیس امنیت اقتصادی کشور توافق کردند؛

بسیج تمام ظرفیت‌های موجود برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و جرایم پولشویی

‌می‌متالز - رئیس مرکز اطلاعات مالی و دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم با رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور در نشست مشترک تخصصی و کاری خود توافق کردند، تمام ظرفیت‌های قانونی، زیرساختی و تخصصی طرفین در کشف و مبارزه با مصادیق فساد اقتصادی از جمله پولشویی، فرار‌های مالیاتی و تخلف‌های مالی و اقتصادی بسیج شود.

به گزارش می‌متالز، در نشست تخصصی و کاری هادی خانی رئیس مرکز اطلاعات مالی و دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم با رییس پلیس امنیت اقتصادی کشور توافق شد: تمام ظرفیت‌های قانونی، زیرساختی و تخصصی طرفین در کشف و مبارزه با مصادیق فساد اقتصادی ازجمله پولشویی بسیج شود.

استفاده از ظرفیت‌های طرفین و بسیج تمام امکانات موجود در جهت مبارزه با فرار‌های مالیاتی و تخلف‌های مالی و اقتصادی و پرهیز از موازی کار و پراکنده کاری با محوریت پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دیگر محور‌هایی بود که در این نشست مورد توافق طرفین قرار گرفت.

همچنین در این نشست مقرر شد با قید فوریت و مبتنی بر ظرفیت‌های موجود در دو طرف، تقسیم کار فرآیندی بین دو نهاد متولی در امر مبارزه با فساد اقتصادی تدوین و با قدرت عملیاتی گردد.

منبع: شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران(شادا)

عناوین برگزیده