تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۲۴
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۲۷۰۷۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت سمنان خبر داد:

رونق تولید در سمنان با پرداخت نقدینگی به واحد‌های تولیدی

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از یازده هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی استان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، علی تشنه دل از پرداخت بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی از ابتدای امسال تا کنون در این استان خبر داد و گفت: این تسهیلات به ۹۳ واحد تولید پرداخت شده است.

علی تشنه دل در بیست و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی به بنگاه‌های تولیدی استان، سهم صنعت ۴۴ واحد به ارزش ۱۰ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال و سهم کشاورزی ۴۹ واحد به ارزش ۳۸۲ میلیارد ریال است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان اظهار داشت: تا کنون ۱۹۷ واحد تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند و پرونده ۱۰۴ واحد تولیدی در دست بررسی است.

علی تشنه دل اضافه کرد: با موافقت اعضای کارگروه در این نشست، ۴۷ واحد صنعتی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش حدود ۲۲۰۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همچنین در این جلسه گفت: مشکلات بانکی و زیربنایی ۵ واحد تولیدی بررسی شد و گزارشی از پایش و عملکرد تسهیلات رونق تولید ارائه گردید.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده