تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۴۱
بازدید: ۲۱۷
کد خبر: ۲۷۲۸۶۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

آغاز عملیات اجرایی واحد فرآوری مس فردوس/ برای ۸۰ نفر اشتغالزایی می‌شود

‌می‌متالز - همزمان با اجلاسیه جهاد مقدس در شهرستان فردوس، عملیات اجرایی واحد فرآوری مس آغاز شد که برای ۸۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش می‌متالز، مهدی روشن فرماندار شهرستان فردوس از آغاز عملیات اجرایی واحد فرآوری مس با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۸۰ نفر همزمان با اجلاسیه جهاد مقدس خبر داد.

رئیس اجلاسیه جهاد مقدس آغاز عملیات اجرایی طرح آبخیز تا جالیز قنات بلده با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در مرحله اول آغاز عملیات آماده سازی و ساخت نهضت ملی مسکن در فردوس و اسلامیه؛ واحد فرآوری فلورین با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان؛ قرارگاه جهادی با اعتبار اولیه ۵۰۰ میلیون تومان را از جمله پروژه‌های شاخص این مراسم اعلام کرد که در روز شنبه ۱۲ شهریور اجرایی می‌شود.

فرماندار شهرستان فردوس بیان کرد: افتتاح کلینیک دندانپزشکی کودکان امام علی (ع) که مجهزترین کلینک دندانپزشکی استان است از دیگر پروژه‌های شاخص اجلاسیه است که اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۱۵ میلیارد تومان است.

روشن سایر پروژه‌های بهداشت و درمان شهرستان را شامل مرکز جامع سلامت خانکوک؛ مرکز جامع سلامت باغستان و ساختمان اورژانس طاهر آباد؛ هنرستان بهیاری اسلامیه و آزمایشگاه ویروس شناس شهرستان فردوس را از دیگر موارد افتتاح پروژه‌های شاخص اجلاسیه عنوان نکرد.

رئیس اجلاسیه جهاد مقدس افزود: بهره برداری از ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت راه روستایی روستای سرند و آبدکی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی روکش محور شهر اسلامیه نیز از دیگر پروژه‌های اجلاسیه است که با حضور مسوولان کشوری و استانی انجام می‌شود.

فرماندار فردوس جمع اعتبار این پروژه‌ها را بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد که میتواند نقطه تحولی در شهرستان و سر آغاز توسعه شهرستان باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده