تاریخ: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۱۸
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۲۷۳۳۷۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

فروش فوری سایپا آغاز شد/ تحویل خودرو در ۹۰ روز

‌می‌متالز - فروش فوق العاده و پیش فروش ۵ محصول سایپا بدون محدودیت قرعه کشی در سامانه یکپارچه انجام می‌شود.

به گزارش می‌متالز، فروش فوری سایپا آغاز شد.

 خودروسازی سایپا، فروش فوق العاده ۵ محصول کوییک. اس، ساینا. اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک. آر و کوییک. آر با گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل ۹۰ روزه را آغاز کرده و این ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت محصولات از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ادامه خواهد داشت.

همچنین شرایط پیش فروش یکساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را نیز برای ۶ محصول شاهین، ساینا. اس، کوییک. اس، کوییک با گیربکس اتوماتیک، کوییک با گیربکس معمولی و کوییک. آر با گیربکس معمولی با موعد تحویل آذر ماه سال جاری الی “تیرماه” ۱۴۰۲ آغاز می‌کند.

در این طرح، صرفا فروش فوق العاده خودرو ساینا.اس از طریق قرعه کشی عرضه می‌شود و فروش سایر محصولات اعم از فروش فوق العاده و پیش فروش بدون محدودیت قرعه کشی انجام خواهد شد.

همچنین در این طرح فروش محدودیت عدم وجود ثبت نام و صدور فاکتور در فروش فوق العاده انواع خودرو کوییک به ۱۸ ماه و درخودرو ساینا. اس به ۲۴ ماه تغییر یافته است و در خصوص خودرو شاهین محدودیت مذکور وجود ندارد.

ضمنا محدودیت پلاک انتظامی در تمامی روش‌های فروش (فوق العاده و پیش فروش) و تمامی محصولات به غیر از ساینا. اس اجرا نخواهد شد.

متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://sale.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرایند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت کنند.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده