تاریخ: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۱۱
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۲۷۳۷۱۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی خراسان رضوی مقرر شد؛

مهلت دوماهه به بهره‌برداران معادن راکد شهرستان چناران برای رفع مشکلات و بازگشت به چرخه تولید

‌می‌متالز - کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی استان در خصوص بررسی وضعیت معادن راکد شهرستان چناران برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این جلسه که در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی استان و با حضور مقدم رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان چناران و صفار رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی تشکیل شد، ضمن دعوت از بهره برداران معادن غیرفعال، نسبت به احصا دلایل عدم فعالیت این معادن اقدام گردید.

رییس اداره صمت شهرستان چناران در این جلسه خطاب به معدن‌کاران عنوان نمود: «سیاست اقتصادی وزارت صنعت معدن و تجارت در دولت سیزدهم احیا واحد‌های صنعتی و معدنی راکد در حداقل زمان ممکن و رفع مشکلات آنان بوده» و از بهره بردارن خواست ظرف مهلت مقرر نسبت به فعالیت مجدد در واحد‌های معدنی خود اقدام نمایند.

شایان ذکر است در این جلسه کلالی کارشناس حوزه معدنی سازمان نیز حضور داشت و نسبت به ارائه راهکار‌های قانونی جهت رفع مشکلات معدنکاران اقدام نمود. در این جلسه کلیه بهره برداران حاضر مشکلات و دلایل خود را مبنی بر عدم فعالیت در معادن بیان داشته و راهکار‌های قانونی جهت رفع مشکل آنان ارائه گردید. ضمنا مقرر گردید تا بهره برداران دعوت شده ظرف مدت دوماه نسبت به رفع مشکل خود اقدام و معادن مربوطه مجدد به چرخه تولید برگردند در غیر اینصورت به استناد ماده ۲۰ قانون معادن نسبت به اعلام عدم فعالیت وتقاضای سلب امتیاز به وزارت صنعت معدن وتجارت اقدام خواهد شد.

منبع: کلام تازه نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده