تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۳۷
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۲۷۴۲۳۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی:

فولاد ازنا تا شهریور ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد

‌می‌متالز - نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت مدیره کارخانه فولاد ازنا متعهد شدند در صورت رفع مشکلات تا شهریور سال آینده این کارخانه را به بهره‌برداری برسانند.

به گزارش می‌متالز، حسین گودرزی اظهار کرد: در مورد کارخانه فولاد ازنا گشایش‌های خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: نزدیک به دو سال است که ما به صورت مضاعف پیگیر این موضوع هستیم و علی‌الرغم اینکه مالک این کار مشکلات حقوقی دارد، ولی در موضوع فولاد ازنا محکوم نشده و از دی ماه سال گذشته کار راه اندازی شروع شده و الان ۱۰۰ نفر از مهندسین و تکنیسین‌ها در این کارخانه مشغول شده و در حال انجام کار‌های راه‌اندازی آن هستند.

گودرزی افزود: اخیراً جلسه‌ای با وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی داشتیم که معاون ایمیدرو را مأمور کردند که از طریق ستاد تسهیل ملی و استانی مشکلات سر راه تسریع ساخت و بهره‌برداری را از منظر بخش‌هایی که به دولت مربوط است مرتفع کند.

نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس ش. رای اسلامی بیان کرد: اخیراً نامه‌ای برای رئیس قوه قضاییه نوشتم که پی‌نویس کردند که دادستانی تهران در جهت راه‌اندازی سریع‌تر کارخانه فولاد ازنا تلاش کند و پرو این نامه جلساتی در تهران برگزار شد.

وی تصریح کرد: هفته قبل معاون دادستان تهران سفری به استان داشتند بازدید میدانی از فولاد داشت و جلسه‌ای با هیات مدیره و مسوولان مربوطه داشتند و از نظر قوه قضاییه قول دادند که در جهت رفع مشکلات موجود تلاش کنند که هرچه سریع‌تر در دوره کوتاهی راه‌اندازی شود و از طرف دیگر نیز هیات مدیره کارخانه متعهد شدند در صورت رفع مشکلات تا شهریور سال آینده این کارخانه را به بهره‌برداری برسانند که در این صورت یک تحول عظیمی در حوزه اشتغال و رفع بیکاری منطقه و استان پدید خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده