تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۵۳
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۲۷۴۱۹۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
در مجمع عادی سالیانه مطرح شد؛

«فولاد تجارت دالاهو» در آستانه ورود به بازار سرمایه

‌می‌متالز - بر اساس اظهارات مدیرعامل شرکت بین‌المللی فولاد تجارت دالاهو در مجمع عادی سالیانه، این شرکت با دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سود و افزایش ٣٩ درصدی درآمد‌های عملیاتی در آستانه ورود به بازار سرمایه قرار دارد.

به گزارش می‌متالز، مجمع عادی سالیانه شرکت بین‌المللی فولاد تجارت دالاهو با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد، حسابرس و بازرس قانونی شرکت و نماینده سازمان بورس برگزار شد.

ابتدا علی بابایی، مدیرعامل شرکت بین المللی تجارت دالاهو ضمن خیر مقدم‌گویی به مهمانان مجمع، گزارشی از وضعیت کلان اقتصاد بین‌المللی و نقش تحولات مختلف جهانی از جمله تاثیر کرونا، تورم و وضعیت کامودیتی‌ها بر وضعیت شرکت در سالی که گذشت ارائه کرد و در ادامه با تشریح ترکیب سرمایه گذاری‌های بورسی و غیر بورسی شرکت و همچنین میزان رشد آن‌ها نسبت به دوره قبل پرداخت.

وی با توجه به اینکه این شرکت موافقت نامه اصولی از بورس را دریافت کرده و در حال ورود به بورس است، اشاره‌ای به شفافیت و ارائه اطلاعات در سامانه کدال داشت و گفت: در کمترین زمان ممکن اطلاعات لازم را در این سامانه برای اطلاع ذینفعان و سایر فعالان حوزه بورسی بارگذاری خواهیم کرد.

مدیرعامل دالاهو میزان سود خالص شرکت بین المللی فولاد تجارت دالاهو را در این دوره مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده و اظهار داشت که نسبت به دوره قبل شاهد افزایش ۳۶ درصدی سود خالص و افزایش ۳۹ درصدی درآمد‌های عملیاتی بوده ایم.

بابایی در ادامه این جلسه گزارشی از وضعیت مالی، برنامه‌ها و اقدامات شرکت ارائه کرد و گفت: تبدیل شرکت دالاهو به سهامی عام، ورود شرکت سنگ‌آهن به بازار سرمایه، اصلاح ساختار مالی و حکمرانی در شرکت ها، افزایش سرمایه شرکت به ۷۵۰۰ میلیارد تومان و عرضه سهام شرکت در فرابورس، همسان سازی ترکیب سرمایه گذاری‌های شرکت با چشم اندازه مورد انتظار از مهم‌ترین استراتژی‌های شرکت دالاهو است.

منبع: شهربورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده