تاریخ: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۰۴
بازدید: ۱۰۲
کد خبر: ۲۷۴۵۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بیت کوین با کاهش ۶ درصدی به کانال ۱۸ هزار دلاری نزول کرد

‌می‌متالز - روز‌های سخت و سیاه بازار ارز مجازی دنیا ادامه دار شد و بیت کوین با کاهش بیش از ۶ درصدی به کانال ۱۸ هزار دلاری نزول کرد.

به گزارش می‌متالز، بیت کوین با کاهش ۳.۴ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۹.۴ هزار دلار رسید و صبح امروز هم با افت ۶ درصدی به کانال ۱۸.۴ هزار دلار عقب نشینی کرد تا روز‌های سخت و سیاه بازار ارز مجازی دنیا ادامه دار شود.

بر اساس این گزارش، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ارز مجازی دنیا ۵۹.۲ درصد نسبت به اوج ۴۸۲۳۴ دلاری که در ۲۸ مارس به آن رسیده بود، افت قیمت داشت.

ارزش اتر هم ۸.۹ درصد پایین آمد و به ۱.۳ هزار دلار رسید. ارز مجازی سولانا هم با کاهش ۷.۵ درصدی، ۳۱ دلار و ۱۴ سنت معامله می‌شود. کاردانو با ۷.۸ درصد کاهش به ۴۴ سنت رسید و دوج کوین هم کاهش ۷.۳ درصدی را تجربه کرد و ۵۷ سنت معامله می‌شود.

سرمایه‌گذاران منتظر اجلاس فدرال رزرو در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هستند و انتظار دارند نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا ۷۵ واحد دیگر جهت مقابله با تورم افزایش یابد. برخی تحلیلگران عقیده دارند با توجه به افزایش نرخ تورم در ماه اوت، احتمال افزایش ۱۰۰ واحدی نرخ بهره هم وجود دارد.

بانک جهانی هفته گذشته هشدار داد تلاش بانک مرکزی آمریکا برای مهار تورم با بالا بردن نرخ بهره، اقتصاد دنیا را در آستانه رکود در سال آینده میلادی قرار داده است.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده