تاریخ: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۰۵
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۲۷۷۲۸۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

دور دوم مزایده خودرو‌های خارجی آغاز شد

‌می‌متالز - دور دوم مزایده خودرو‌های خارجی از امروز سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۸ صبح آغاز شد و تا اول آبان ادامه دارد.

به گزارش می‌متالز، جزئیات دور دوم مزایده خودرو‌های خارجی اعلام شد.

فرآیند مزایده تعیین تکلیف ۱۰۴۰ دستگاه خودرو‌های رسوبی وارداتی از هفتم مهرماه آغاز و نتیجه آن ۱۶مهر مشخص شد. طی این مزایده که بیش از ۱۳هزار نفر در آن شرکت کردند، برای بیش از ۹۶۵ خودرو به ارزش ۲۸۱۳میلیارد تومان پیشنهاد قیمتی مطرح شد که متوسط رشد قیمت‌های پیشنهادی ۸۵درصد بوده است.

بر این اساس، ۷۱ خودروی خارجی که از مزایده اول خودرو‌ها باقی‌مانده بود، از امروز سه‌شنبه ۲۶ مهر از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت به فروش می‌رود.

نحوه ثبت‌نام در مزایده خودرو‌های خارجی

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸ صبح امروز لغایت ساعت ۲۴ روز یکشنبه اول آبان برای دریافت اطلاعات فهرست خودروها، شرایط مزایده و ارائه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک به نشانی https:eauc.setadiran.ir مراجعه کنند.

همانند دور نخست، شرکت‌کنندگان در مزایده باید برای ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند.

داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است. بازدید از خودرو‌های مطرح شده، در تمامی ایام هفته حتی روز‌های تعطیل در بازه زمانی تعیین شده (۲۶ مهر تا اول آبان ۱۴۰۱) از ساعت ۸ تا ۱۹ امکان‌پذیر است.

زمان رمزگشایی مزایده فوق‌العاده ۵۶۶ خودرو خارجی سوم آبان خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده