تاریخ: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۵۶
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۲۷۷۴۷۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نشست بررسی مشکلات روستا‌های حوزه دهستان تاررود مطرح شد؛

از ضرورت ارتقای سیستم پایش تصویری تا پیگیری جبران خسارت‌های معادن در روستا‌های دماوند

‌می‌متالز - از ضرورت ارتقای سیستم پایش تصویری تا پیگیری جبران خسارت‌های معادن در نشست بررسی مشکلات روستا‌های حوزه دهستان تاررود مطرح شد.

به گزارش می‌متالز، صبح سه‌شنبه نشست بررسی مشکلات روستا‌های حوزه دهستان تاررود، به ریاست فرشاد عابدین، بخشدار مرکزی دماوند و با حضور دهیاران روستا‌های مرا، خرمده، تمیسیان، کاجان، زره‌در و کالدشت پایین در سالن جلسات بخشداری دماوند برگزار شد.

در این نشست مشکلات مربوط به کنترل ساخت و ساز در روستاها، بررسی مشکلات و تعامل با دستگاه‌های خدماتی و اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین از دیگر موارد مطروحه می‌توان به مشکلات طرح هادی روستاها، ضرورت ارتقای سیستم پایش تصویری و اجرای طرح‌های زیباسازی در روستا‌ها با نظارت نماینده بخشداری اشاره کرد.

در این نشست عابدین، بخشدار مرکزی دماوند ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع در دهیاری‌ها اظهار داشت: با توجه به وجود برخی مشکلات در روستاها، دهیاران موظف به پیگیری موضوعات و اعلام آن به بخشداری دماوند هستند.

وی افزود: با توجه به وجود معادن در برخی از روستا‌ها و خسارات وارده احتمالی به زیرسازی و آسفالت معابر توسط کامیونها، دهیاری‌ها موظف به ارائه لیست معادن به بخشداری هستند تا مساعدت لازم در راستای جبران خسارت وارده با همکاری دهیاری‌ها و معدن‌داران صورت پذیرد.

بخشدار مرکزی دماوند گفت: با توجه به اهمیت اجرای پروژه‌های عمرانی، همکاری دهیاری‌ها با تعاونی دهیاران بخش مرکزی با هدف اجرای دقیق پروژه‌ها در سطح روستا‌ها بسیار حائز اهمیت است.

منبع: عصر شرق

عناوین برگزیده