تاریخ: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۱۸
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۲۷۸۱۱۹
سرویس خبر : اجتماعی

صندوق بازنشستگی فولاد منطقه مازندران یکهزار بیمار صعب‌العلاج را زیرپوشش دارد

‌می‌متالز - رییس امور بازنشستگی فولاد منطقه مازندران گفت: این صندوق یکهزار بیمار صعب‌العلاج استان را زیرپوشش دارد و تمام هزینه‌های این بیماران ازجمله هزینه نگهداری، پرستاری و خرید دارو از محل این صندوق پرداخت می‌شود.

به گزارش می‌متالز، امیر فضلی اصانلو روز سه‌شنبه افزود: طی یکسال گذشته ۱۰۰ درصد سرانه بیمه عمر و درمان بازنشستگان فولاد کشور افزایش یافته است.

وی شمار اعضای صندوق بازنشستگان فولاد کشور را ۸۶ هزار نفر اعلام کرد و افزود:تعداد هفت هزار بازنشسته معدن زیر پوشش امور بازنشستگی صندوق فولاد مازندران هستند.

رییس امور بازنشستگی فولاد منطقه مازندران اظهار داشت: طی یکسال گذشته میزان تسهیلات پرداختی به بازنشستگان فولاد کشور با همت مدیرعامل صندوق و اعضای هیات مدیره از ۴۰ میلیون ریال اکنون به ۱۵۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

وی همچنین از پرداخت تسهیلات سفر به عتبات عالیات به بازنشستگان عضو این صندوق خبر داد و گفت که بازنشستگانی که تاکنون به کربلای معلی مشرف نشدند بصورت رایگان و کسانی که یکبار نیز مشرف شدند، می‌توانند از تسهیلات ۵۰ میلیون ریالی این صندوق بهره‌مند شوند.

فضلی اصانلو، از راه اندازی دفاتر رابط امور بازنشستگی در۲ شهر کیاسر و شیرگاه مازندران با هدف انجام کار‌های ادارای بازنشستگان استان و همچنین سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته به بازنشستگان فولاد کشور خبر داد و در عین حال از امضای تفاهمنامه با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با هدف اشتغالزایی فرزندان بازنشستگان فولاد خبر داد.

وی ادامه داد: در راستای این تفاهنامه فرزندان و سایر وابستگان بازنشستگان می‌توانند از آموزش‌های رایگان مراکز آموزش فنی حرفه‌ای استان بهره‌مند شوند.

وی همچنین از امضای تفاهنامه با سازمان بسیج حقوق دانان مازندران در راستای خدمت رسانی به بازنشستگان فولاد خبر داد و گفت که در راستای این تفاهنامه، وکلا با استقرار در دفاتر، بصورت رایگان به بازنشستگان مشاوره حقوقی می‌دهند.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مازندران

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده