تاریخ: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۵۹
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۲۷۸۶۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مسوول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کربلا عنوان کرد؛

توسعه و شکوفایی کسب و کار با اجرای طرح «صنعت‌یار» و «معدن‌یار» سپاه کربلا

‌می‌متالز - «اسماعیلی سراجی» گفت: توسعه و کمک به شکوفایی حوزه کسب و کار واحد‌های صنعتی و معدنی در استان مازندران با اجرای طرح «صنعت یار» و «معدن یار» سپاه محقق می‌شود.

به گزارش می‌متالز به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، «محمد جواد اسماعیلی سراجی» مسوول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کربلا امروز در حاشیه افتتاح کانون شهید «مسعود دهقان» اظهار داشت: این شهید اولین شهید انقلاب اسلامی شهرستان قائمشهر و دانشجوی رشته مهندسی معدن دانشگاه صنعتی شاهرود بوده است و از امروز کار کانون به صورت رسمی آغاز می‌شود.

وی افزود: سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان مازندران به منظور نهادینه کردن تربیت و تعالی اسلامی و انقلابی و توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی مبتنی بر فرهنگ و تفکر بسیجی اقدام به ایجاد این کانون برای قشر مهندسین معدن استان کرده است و امیدواریم با بهره گیری از توان فکری و اجرایی مهندسین و فعالین این بخش و تدوین سیاست‌ها و برنامه‌ها و طرح ریزی و ارائه برنامه‌های هدفمند و ارزشمند و تاثیرگذار اقدامات خوب و شایسته‌ای را برای قشر زحمتکش استان به عمل بیاورد.

این مسوول طرح مهم صنعت یار و معدن یار را از جمله طرح‌های مهم ذکر کرد و ادامه داد: طرح پایش، عارضه یابی و مانع زدایی از واحد‌های صنعتی و معدنی واحد‌های راکد و غیرفعال استان است تا با استفاده از ظرفیت‌ها بخشی از مشکلات واحد‌های صنعتی استان را برطرف کنیم و در شاخص تولید ناخالص داخلی استان و رونق این واحد‌ها نقش ایفا کنیم.

وی اضافه کرد: طرح صنعت یار و معدن یار به دنیال توسعه و کمک به شکوفایی حوزه کسب و کار واحد‌های صنعتی و معدنی است و در این دو طرح با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط بخش صنعت و معدن و انجمن‌های تخصصی مرتبط و سازمان‌های نظام مهندسی معدن و خانه صنعت و معدن و سازمان صنعت و معدن پشتیبانی موثرتری را به عمل بیاوریم.

اسماعیلی گفت: امیدواریم با حفظ انسجام و نقش آفرینی مهندسین بسیجی و فرهنگ سازی در راستای مراجعه مشاوره به متخصصان این حوزه با جذب فناوری و دانش فنی تولید و رونق کسب و کار را در بخش‌های مرتبط با صنعت و معدن استان به ارمغان بیاوریم.

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده