تاریخ: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۴۶
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۲۷۹۰۰۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

"سشرق" از محل تقسیم سود ۱۴۰ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد

‌می‌متالز - معاونت مالی سیمان شرق با اعلام برگزاری مجمع سالانه در هفته آخر آبان از شناسایی بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان سود نقدی تقسیم شده چهار شرکت زیرمجموعه خبر داد.

به گزارش می‌متالز، علی روشندل گفت: در پی برگزاری مجمع سالانه چهار شرکت زیرمجموعه شامل فرآورده‌های سیمان شرق، معادن زغال سنگ شرق، حمل و نقل سپهر سیمان مشهد و سیمان سفید شرق در مهرماه و با توزیع سود ۹۰ درصدی سود محقق شده این گروه، مجموع سود وارده به "سشرق" بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی ادامه داد: به این ترتیب مجمع سالانه شرکت سیمان شرق برای تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۳۱ شهریور سال جاری و تصمیم گیری سهامداران در مورد تقسیم سود، هفته آخر آبان برگزار خواهد شد.

روشندل افزود: همچنین قیمت گذاری و فرآیند اداری عرضه اولیه سهام سیمان سفید شرق در فرابورس به پایان رسیده و زمان عرضه اولیه هم بستگی به شرایط بازار و نظر مسئولان سازمان بورس و فرابورس دارد. علاوه براین طبق مصوبه مجمع شرکت زغال سنگ شرق و با توجه به ظرفیت‌های موجود بخش انرژی مقرر شد هیات مدیره این شرکت برنامه زمانبندی و راهبردی جهت ورود شرکت زغال سنگ شرق به بازار سرمایه طی سال مالی آینده را ارایه کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده