تاریخ: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۳۶
بازدید: ۳۱۹
کد خبر: ۲۷۹۰۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

احیای بیش از ۲ هزار واحد صنعتی راکد در دولت سیزدهم

‌می‌متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲ هزار و ۵۵ واحد صنعتی راکد در کشور با حمایت دولت احیاء شده است.

به گزارش می‌متالز، علی رسولیان امشب پس از بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گلستان اظهار کرد: توسعه زیرساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و حمایت از صنایع راکد دو راهبرد بسیار مهم دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد: در استان گلستان نیز واحد‌های جدید فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از ظرفیت بسیار خوبی برخوردارند و در گلستان نیز چالش اراضی و تامین برق همانند سایر نقاط کشور وجود دارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: برای تامین برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیاز به تعامل و همکاری جدی وزارت نیرو داریم تا بتوانیم برق پایدار را تا شهرک‌ها و نواحی صنعتی برسانیم.

رسولیان گفت: در حال حاضر اجرای ۹۳ پست برق مشترک را با وزارت نیرو در دستور کار داریم که می‌تواند ۴ هزار مگاوات برق جدید را برای شهرک‌های صنعتی و نواحی صنعتی کشور اضافه کند.

وی تاکید کرد: از ابتدای دولت سیزدهم ۲ هزار و ۵۵ واحد تعطیل صنعتی را با کمک دولت احیا کردیم و امسال برنامه داریم تا پایان سال ۲ هزار واحد جدید را احیا کنیم که ۷۳۴ واحد کامل تعطیل در ۶ ماه اول امسال به چرخه تولید بازگشته است.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده