تاریخ: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۲۶
بازدید: ۲۵۱
کد خبر: ۲۷۹۴۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عضو شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اتاق بازرگانی البرز:

وزیر صمت تجربیات ارزشمندی در زمینه بازرگانی دارد

‌می‌متالز - فعال اقتصادی و عضو شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز گفت: وزیر کنونی وزارت صمت طی سال‌های اخیر مسوولیت‌های مهمی را در وزارت صمت عهده داشته و از تجربیات ارزشمندی در زمینه‌های تجارت و بازرگانی برخوردار است.

به گزارش می‌متالز، محمد باقر رضوی تقوی روز چهارشنبه افزود: وزارت صمت طی ماه‌های اخیر برنامه‌های کارآمد و اثرگذاری را ارایه کرده است که اگر به نحو مطلوب اجرا و عملیاتی شود، پویایی اقتصاد کشور را همراه خواهد داشت.

وی بیان داشت: در صورت موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استیضاح وزیر صمت، مشخص نیست گزینه بهتری برای جایگزینی ایشان داشته باشیم.

هیات رئیسه مجلس چهارشنبه ۲۷ مهر اعلام کرد، با توجه به اینکه استیضاح فاطمی امین در تاریخ ۱۰ مهرماه به کمیسیون مربوطه ارجاع شد و اکنون مهلت قانونی آن به پایان رسیده است، بدین وسیله استیضاح آقای سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت معدن و تجارت اعلام وصول می‌شود.

مطابق با ماده ۲۲۳ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، وزیر حداکثر به مدت ۱۰ روز فرصت دارد در صحن علنی مجلس حاضر شده و توضیحات لازم را ارائه دهد.

قرار است جلسه بررسی استیضاح وزیر صنعت، معدن، تجارت هفته دوم آبان و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه برگزار شود.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده