تاریخ: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۰۱
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۲۸۰۱۹۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در راستای حمایت از تولید ملی انجام شد؛

فراخوان ارائه تسهیلات خرید ماشین‌آلات تولید داخل

‌می‌متالز - صندوق بیمه فعالیت‌های معدنی با همکاری معاونت معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت و سازمان ایمیدرو و در راستای توسعه معدنکاری و نوسازی و تامین ماشین‌آلات معدنی، در نظر دارد برای خرید ۳ مدل بیل مکانیکی، ۳ مدل لودر چرخ لاستیکی، یک مدل بلدوزر و دو مدل تراک معدنی تولید داخل، تسهیلات ۱۲ درصد، با ۶ ماه تنفس و ۴۲ ماه باز پرداخت اعطا نماید.

به گزارش می‌متالز، صندوق بیمه فعالیت‌های معدنی با همکاری معاونت معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت و سازمان ایمیدرو و در راستای توسعه معدنکاری و نوسازی و تامین ماشین‌آلات معدنی، در نظر دارد برای خرید ۳ مدل بیل مکانیکی، ۳ مدل لودر چرخ لاستیکی، یک مدل بلدوزر و دو مدل تراک معدنی تولید داخل، تسهیلات ۱۲ درصد، با ۶ ماه تنفس و ۴۲ ماه باز پرداخت اعطا نماید.

معدنکاران می‌توانند در صورت تمایل نسبت به ثبت نام در سایت صندوق به نشانی: www.iranmico.com و انتخاب مدل دستگاه درخواستی اقدام نمایند تا پس از بررسی و ارزیابی صندوق نسبت به معرفی شرکت‌های مذکور برای عقد قرارداد اقدام گردد.

شایان ذکر است مدل‌های مختلف اعلامی از برند شرکت هپکو بوده و مدت زمان تحویل دستگاه‌ها از زمان عقد قرارداد بین ۵ تا ۱۲ ماه متناسب با زمان ثبت نام و پس از واریز پیش پرداخت ۲۰ درصد مبلغ توسط متقاضی خواهد بود.


نکات حائز اهمیت:

  1. برای دستگاه‌های تحویلی بیش از ۷ ماه، سود مشارکت متناسب با نرخ مصوب بانک مرکزی تعلق می‌گیرد.

  2. میزان تسهیلات پرداختی حداکثر ۸۰ درصد مبلغ کل دستگاه مورد تایید در خواستی خواهد بود.

  3. ثبت نام متقاضیان به منزله قطعیت قرار داد نبوده و در صورت وجود توجیه فنی و اقتصادی معدن و تایید صندوق، معرفی توسط صندوق صورت خواهد گرفت.

  4. تمامی شرایط اخذ تسهیلات وفق شرایط عمومی صندوق و دارا بودن شرایط عمومی بانکی خواهد بود.

 

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده