تاریخ: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۳۰
بازدید: ۶۸
کد خبر: ۲۸۳۵۹۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

کاهش موجودی کویل نورد گرم فولادی چین

‌می‌متالز - میزان موجودی کویل نورد گرم فولادی چین انبار‌های عمومی و انبار کارخانه‌های تولید کننده فولاد این کشور نسبت به هفته قبل ۳.۰۱ درصد افت کرده است.

به گزارش می‌متالز، مجموع موجودی کویل نورد گرم فولادی چین در انبار‌های عمومی و انبار کارخانه‌های تولید کننده فولاد در چین تا روز پنج شنبه (۱ دسامبر) به ۲.۴۷ میلیون تن رسید. این در حالی است که مجموع موجودی این محصول نسبت به هفته گذشته حدود ۷۶۶۰۰ میلیون تن یا ۳.۰۱ درصد کاهش یافته است. همچنین بررسی‌ها نشان داد موجودی کویل نورد گرم فولادی چین در انبار‌های عمومی و انبار کارخانه‌های تولید کننده فولاد در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۲ نسبت به سال قبل با کاهش ۲۲.۱۵ درصدی همراه بوده است.

فعالان بازار در روز پنج شنبه (۱ دسامبر) اعلام کردند موجودی انبار‌های عمومی چین تا روز پنج شنبه ۱.۵۴میلیون تن بود. باید توجه داشت که موجودی این محصول نسبت به هفته قبل کاهش ۳۳۰۰۰ تن یا ۲.۱ درصد را تجربه کرده است. همچنین منابع خبری اعلام کردند موجودی کویل نورد گرم فولادی چین در انبار‌های عمومی در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۲ نسبت به سال قبل ۳۳.۵۷ درصد افت کرده است.

معامله گران گزارش دادند موجودی کارخانه‌های تولید کننده محصولات فولادی مستقر در چین در روز پنج شنبه (۱ دسامبر) در مجموع به ۹۲۸،۱۰۰ تن رسید. این در حالی است که منابع خبری کاهش ۴۳،۵۰۰ تن یا ۴.۴۸ درصد را برای این محصول نسبت به هفته قبل گزارش کردند. با این حال بررسی‌ها نشان داد موجودی کویل نورد گرم در انبار کارخانه‌ها در ۱ دسامبر ۲۰۲۲ رشد ۸.۹۳ درصدی را نسبت به سال ۲۰۲۱ تجربه کرده است.

در جدول زیر موجودی کویل نورد گرم فولادی چین در انبار‌های عمومی و انبار کارخانه‌های تولید کننده فولاد از ۱۳ هفته قبل از تعطیلات سال نو تا ۹ هفته قبل از تعطیلات سال نو آورده شده است.

کاهش موجودی کویل نورد گرم فولادی چین

کاهش موجودی کویل نورد گرم فولادی چین

همچنین در نمودار زیر میزان موجودی کویل نورد گرم فولادی چین در انبار کارخانه‌های تولید کننده فولاد این کشور از سال ۲۰۱۸ تا سال ۲۰۲۲ بررسی شده است.

کاهش موجودی کویل نورد گرم فولادی چین

منبع: آرتان پرس

عناوین برگزیده