تاریخ: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۰۲
بازدید: ۸۳
کد خبر: ۲۸۵۲۶۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کاهش محموله‌های جهانی سنگ آهن

‌می‌متالز - با توجه به داده‌های منتشر شده، میزان محموله‌های سنگ آهن حمل شده از بیشتر کشور‌ها از جمله استرالیا، برزیل و چین نسبت به هفته قبل کاهش یافت.

بررسی محموله‌های جهانی سنگ آهن

به گزارش می‌متالز و به نقل از SMM، آمار منتشر شده توسط SMM در روز سه شنبه (۱۳ دسامبر) نشان داد که محموله‌های جهانی سنگ آهن در هفته منتهی به ۱۱ دسامبر به ۳۰.۴۸ میلیون تن رسید. این در حالی است که میزان محموله‌های جهانی سنگ آهن نسبت به هفته گذشته حدود ۳.۳ درصد کاهش داشته است.

جدول زیر میزان محموله‌های سنگ آهن حمل شده از استرالیا، برزیل و جهان را در در هفته منتهی به ۱۱ دسامبر و هفته قبل از آن نشان می‌دهد.

کاهش محموله‌های جهانی سنگ آهن

فعالان بازار در روز سه شنبه (۱۳ دسامبر) اعلام کردند چهار شرکت بزرگ معدنی در هفته منتهی به ۱۱ دسامبر مجموعاً ۲۲.۷۶ میلیون تن سنگ آهن ارسال کردند. این در حالی است که میزان سنگ آهن ارسال شده توسط این شرکت‌ها نسبت به هفته قبل ۴۹۶۰۰۰ تن کاهش یافته است.

جدول زیر نیز میزان سنگ آهن ارسال شده توسط چهار شرکت معدنی بزرگ مستقر در چین که شامل شرکت Rio Tinto، BHP، FMG و Vale است را در هفته منتهی به ۱۱ دسامبر و تغییرات آن نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد.

کاهش محموله‌های جهانی سنگ آهن

بررسی محموله‌های سنگ آهن وارد شده به بنادر چین

معامله گران مستقر در بازار در روز سه شنبه (۱۳ دسامبر) گزارش دادند در هفته منتهی به ۱۱ دسامبر در مجموع ۲۷.۳۱ میلیون تن سنگ آهن وارد بنادر چین شد. این در حالی است که بررسی‌ها نشان داد میزان سنگ آهن وارد شده به بنادر چین نسبت به هفته منتهی به ۴ دسامبر با افزایش ۳۳.۶ درصدی همراه بوده است.

جدول زیر میزان سنگ آهن وارد شده به بنادر چین به تفکیک نام هر بندر در در هفته منتهی به ۱۱ دسامبر و تغییرات آن نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد.

کاهش محموله‌های جهانی سنگ آهن

منبع: آرتان پرس

عناوین برگزیده