تاریخ: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۳۶
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۲۸۵۲۹۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیش بینی کاهش تولید سنگ آهن و زغال کک در شرکت معدنی Anglo American

‌می‌متالز - با توجه به قانون کاهش انتشار کربن در کارخانه‌های فولادی، شرکت Anglo American پیش بینی کرده است میزان تولید سنگ آهن و زغال کک را در دو سال آینده کاهش خواهد داد.

به گزارش می‌متالز، وب سایت SteelOrbis در روز شنبه (۱۷ دسامبر) گزارش داد که شرکت معدنی جهانی Anglo American پیش بینی کرده میزان تولید سنگ آهن و زغال کک در سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۴ را کاهش خواهد داد.

فعالان بازار در روز شنبه (۱۷ دسامبر) اعلام کردند شرکت معدنی جهانی Anglo American انتظار دارد در پایان سال ۲۰۲۲ حدود ۱۵ میلیون تن، در سال ۲۰۲۳ حدود ۱۶ تا ۱۹ میلیون تن و در سال ۲۰۲۴ حدود ۲۰ تا ۲۲ میلیون تن زغال کک تولید کند. این در حالی است که پیش بینی‌های قبلی برای تولید زغال کک در سطح ۱۵ تا ۱۷ میلیون تن برای سال ۲۰۲۲، در سطح ۱۶ تا ۱۹ میلیون تن برای سال ۲۰۲۳ و حدود ۲۴ تا ۲۶ میلیون تن برای سال ۲۰۲۴ بود.

Duncan Vanblad مدیر عامل شرکت معدنی جهانی Anglo American اظهار کرد: شرکت Anglo American همچنان حجم ۲۸ تا ۳۰ میلیون تن زغال کک در سال را در بلند مدت مورد هدف قرار خواهد داد. باید توجه داشت که این هدف در سه سال آینده نبوده و حداقل ۱۰ سال زمان می‌خواهد.

معامله گران در روز شنبه (۱۷ دسامبر) گزارش دادند شرکت معدنی جهانی Anglo American نیز برنامه‌های خود را برای تولید سنگ آهن اصلاح کرد و پیش بینی خود را برای سال ۲۰۲۲ به ۵۹ میلیون تن کاهش داد. این در حالی است که قبلاً پیش بینی این شرکت برای سال ۲۰۲۲ حدود ۶۰ تا ۶۴ میلیون تن بود.

همچنین باید توجه داشت که شرکت معدنی جهانی Anglo American قصد دارد در سال ۲۰۲۳ سنگ آهن را در سطح ۵۷ تا ۶۱ میلیون تن و در سال ۲۰۲۴ حدود ۶۱ تا ۶۵ میلیون تن تولید کند. این در حالی است که پیش بینی‌های قبلی انجام شده توسط شرکت معدنی جهانی Anglo American نشان می‌داد این شرکت ۶۴ تا ۶۸ میلیون تن در سال ۲۰۲۳ و ۶۷ تا ۷۱ میلیون تن در سال ۲۰۲۴ سنگ آهن تولید خواهد کرد.

Duncan Vanblad مدیر عامل شرکت معدنی جهانی Anglo American گفت: این شرکت هنوز هم به شدت معتقد است که تقاضا برای سنگ آهن با عیار بالا همچنان قوی خواهد بود، زیرا فولادسازان به دنبال کاهش میزان انتشار کربن هستند.

Duncan Vanblad در ادامه تصریح کرد: این شرکت با استفاده از مواد اولیه مرغوب، با چند تولید کننده فولاد به منظور افزایش کارایی بیشتر کوره‌های بلند مشارکت کرده است. علاوه بر این، شرکت معدنی جهانی Anglo American در صورت امکان، محصولات خود را با استفاده از فناوری DRI برای فولادسازان مورد هدف قرار خواهد داد.

فعالان بازار در روز شنبه (۱۷ دسامبر) اعلام کردند شرکت معدنی جهانی Anglo American یکی از بزرگترین شرکت‌های معدنی در جهان است که محل‌های تولید آن در آفریقای جنوبی، آمریکای جنوبی و استرالیا و دفتر مرکزی آن در انگلستان است.

همانطور که مرکز GMK قبلا گزارش داد، شرکت معدنی برزیلی Vale قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ به تولید سنگ آهن در سطح بیش از ۳۶۰ میلیون تن در سال برسد. همچنین این شرکت انتظار دارد در سال ۲۰۲۲، حدود ۳۱۰ میلیون تن، در سال ۲۰۲۳ حدود ۳۱۰ تا ۳۲۰ میلیون تن و در سال ۲۰۲۶ حدود ۳۴۰ تا ۳۶۰ میلیون تن سنگ آهن استخراج کند.

منبع: آرتان پرس

عناوین برگزیده