تاریخ: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۵۸
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۲۸۵۲۶۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رشد ۷۲ درصدی درآمد حاصل از فروش گندله ریزدانه «کگل»

‌می‌متالز - شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در هشت ماه امسال، موفق به کسب ۸۹۱ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال درآمد از فروش گندله ریزدانه در بازار داخلی شده است که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، رشد ۷۱ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در هشت ماه سال پیش، ۵۲۰ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال درآمد از فروش گندله ریزدانه در بازار داخلی به دست آورده بود.

به گزارش می‌متالز، علی‌رغم شرایط حاکم بر بازار‌های جهانی کامودیتی‌ها به ویژه سنگ‌آهن و رکود نسبی در صنعت فولاد، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر عملکرد بسیار موفقی در کسب درآمد حاصل از فروش محصولات خود یعنی گندله و کنسانتره در بازار‌های صادراتی طی هشت ماه امسال به ثبت رسانده است.

تولید هشت ماهه گل‌گهر از ۱۵ میلیون تن گذشت

نمودار ۱ نشان می‌دهد شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در هشت ماه سال ۱۴۰۱، توانست هفت میلیون و ۱۳ هزار و ۴۲۸ تن گندله تولید کند. این شرکت در هشت ماه سال قبل توانسته بود هشت میلیون و ۱۶۷ هزار و ۱۲۴ تن گندله تولید کند.

گل‌گهر از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، هفت میلیون و ۹۸۳ هزار و ۹۷۷ تن کنسانتره تولید کرد. این شرکت در سال ۱۴۰۰ طی همین مدت، ۱۰ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۷۹۰ تن کنسانتره تولید کرده بود.

«کگل» در هشت ماه امسال، موفق شد ۶۷ هزار و ۳۸۶ تن گندله ریزدانه تولید کند. این شرکت در هشت ماه سال پیش، ۹۲ هزار و ۸۴۶ تن گندله ریزدانه تولید کرده بود.

مجموع تولید شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در هشت ماه سال ۱۴۰۱، به ۱۵ میلیون و ۶۴ هزار و ۷۹۱ تن رسید. این شرکت در مدت مشابه سال گذشته، موفق به تولید ۱۸ میلیون و ۸۳۴ هزار و ۷۶۰ تن محصول شده بود.

رشد ۷۲ درصدی درآمد حاصل از فروش گندله ریزدانه «کگل»

فروش بیش از هشت میلیون تن محصول توسط گل‌گهر

همان‌طور که در نمودار ۲ مشخص است، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در هشت ماه سال ۱۴۰۱، توانست ۶ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۸۵۱ تن گندله سنگ‌آهن را در بازار داخلی به فروش برساند. این شرکت در هشت ماه سال گذشته توانسته بود ۶ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۲۷۳ تن گندله را در بازار داخلی بفروشد.

شرکت گل‌گهر در هشت ماه سال جاری، موفق به فروش ۹۵۰ هزار و ۷۲۰ تن کنسانتره سنگ‌آهن در بازار داخلی شده است. این شرکت در سال پیش طی همین مدت توانسته بود یک میلیون و ۸۶۴ هزار و ۷۰۱ تن کنسانتره را در بازار داخلی به فروش برساند.

«کگل» توانست در هشت ماه امسال، ۵۵ هزار و ۱۴۸ تن گندله ریزدانه را در بازار‌های داخلی به فروش برساند. این شرکت در هشت ماه سال قبل، ۳۲ هزار و ۵۹۴ تن گندله ریزدانه را در بازار‌های داخلی به فروش رسانده بود.

لازم به ذکر است که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در هشت ماه سال ۱۴۰۱، توانست یک میلیون و ۳۸۰ هزار و ۳۰۰ تن محصول را روانه بازار‌های صادراتی کند که این میزان حاکی از رشد دو هزار و ۴۳۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. این شرکت در هشت ماه سال پیش، ۵۴ هزار و ۳۷۳ تن محصول در بازار‌های صادراتی فروخته بود.

مجموع فروش شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از آغاز سال جاری تا پایان آبان ماه، به هشت میلیون و ۶۰۵ هزار و ۱۹ تن رسید. این شرکت در هشت ماه سال گذشته توانسته بود هشت میلیون و ۸۴۸ هزار و ۹۴۱ تن محصول را در بازار بفروشد.

رشد ۷۲ درصدی درآمد حاصل از فروش گندله ریزدانه «کگل»

رشد چشمگیر درآمد حاصل از صادرات «کگل»

نمودار ۳ حاکی از آن است که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در هشت ماه سال ۱۴۰۰ توانسته است از فروش گندله در بازار داخلی، ۱۹۳ هزار و ۲۹۲ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال درآمد کسب کند. این شرکت در هشت ماه سال پیش توانسته بود از فروش گندله در بازار داخلی، ۲۶۹ هزار و ۸۴۴ میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

شرکت گل‌گهر از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، موفق به کسب درآمد ۲۷ هزار و ۷۶۲ میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریالی از فروش کنسانتره در بازار داخلی شده است. این شرکت در مدت مشابه سال گذشته، ۵۳ هزار و ۹۸۸ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال درآمد از محل فروش داخلی کنسانتره کسب کرده بود.

«کگل» در هشت ماه امسال، موفق به کسب ۸۹۱ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال درآمد از فروش گندله ریزدانه در بازار داخلی شده است که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، رشد ۷۱ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در هشت ماه سال پیش، ۵۲۰ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال درآمد از فروش گندله ریزدانه در بازار داخلی به دست آورده بود.

گفتنی است که گل‌گهر در هشت ماه منتهی به آبان سال جاری، ۲۹ هزار و ۶۳۲ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال درآمد از صادرات محصولات خود کسب کرد که این میزان حاکی از رشد یک هزار و ۷۷۱ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل است. این شرکت در هشت ماه سال گذشته، یک هزار و ۵۸۳ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار صادراتی به دست آورده بود.

مجموع درآمد شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در هشت ماه سال جاری، ۲۵۱ هزار و ۶۴۰ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال بود. این شرکت در هشت ماه سال پیش توانسته بود در مجموع ۳۲۵ هزار و ۹۳۷ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

رشد ۷۲ درصدی درآمد حاصل از فروش گندله ریزدانه «کگل»

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده