تاریخ: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۰۵
بازدید: ۱۰۲
کد خبر: ۲۸۵۳۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون امور صنایع اداره کل صمت گلستان:

مشکل مالی واحد‌های تولیدی استان حل می‌شود

‌می‌متالز - معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده گروه مشارکت ملی کارآفرینان ایران به استان سفر و در جلسه و مذاکره با تعدادی از واحد‌های صنعتی راکد و نیمه فعال مقرر گردید تا با مشارکت این شرکت مشکلات مالی این واحد‌ها رفع گردد.

به گزارش می‌متالز، فرهاد زارع گفت: با پیگیری‌های انجام شده جلسه‌ای با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، مدیران گروه مشارکت ملی کارآفرینان ایران و تعدادی از مدیران واحد‌های راکد و نیمه فعال استان گلستان که با تزریق سرمایه در گردش قابل احیاء و افزایش ظرفیت تولید می‌باشند جهت استفاده از ظرفیت گروه مشارکت ملی کار آفرینان ایران در محل سالن جلسات اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان برگزار گردید.

زارع گفت: در این جلسه پس از توضیحات لازم توسط شرکت ملی کار آفرینان ایران مقرر گردید اقدامات اولیه در خصوص مشارکت این گروه با واحد‌های تولیدی استان گلستان بمنظور رفع مشکلات مالی آن‌ها صورت پذیرفت.

وی افزود: در استان گلستان یک هزار و ۱۶۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری داریم که از این تعداد ۹۰ درصد واحد‌های صنعتی کوچک با اشتغال زیر ۵۰ نفر می‌باشند.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: ۱۶۵ واحد صنعتی در استان در حال ساخت هستند که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می‌شود تا پایان سال این واحد‌ها به بهره برداری برسند.

وی به احیای واحد‌های صنعتی راکد در استان اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۳ واحد‌های صنعتی راکد استان در سال گذشته احیا و به چرخه تولید بازگشت.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان

عناوین برگزیده