تاریخ: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۲۰
بازدید: ۲۵۱
کد خبر: ۲۸۴۰۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

احیای واحد‌های تولیدی، اولویت اداره کل صمت کردستان

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: یکی از اولویت‌های اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان احیای واحد‌های تولید در سطح استان است.

به گزارش می‌متالز، «بختیار خلیقی» مدیرکل صمت استان کردستان، اظهار کرد: تاکنون ۷۲ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان احیای واحد‌های تولید در سطح استان است، اضافه کرد: ۱۸۹ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با یک هزار و ۵۵۲ پرونده مطرح شده و ۲ هزار و ۷۶۹ مصوبه تشکیل شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با تاکید مجدد بر اینکه تاکنون ۷۲ درصد مصوبات این کارگروه انجام شده، افزود: از مصوبات انجام شده یک هزار و ۴۹۵ مصوبه بانکی، ۵۴ مصوبه مالیاتی و ۴۵۶ مصوبه هم مربوط به سایر بخش‌ها بوده است.

وی یادآور شد: از ۸۰۷ مصوبه باقی مانده که در دست اجرا و پیگیری است، ۴۴۱ مصوبه بانکی، ۲۶ مصوبه مالیاتی و ۲۹۷ مصوبه هم در سایر بخش‌ها است.

خلیقی همچنین گفت: با تلاش‌های جدی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از سال گذشته و با واگذاری کارخانه تولیدی پرریس کردستان به سرمایه‌گذار جدید، مقدمات بازگشت این کارخانه به چرخه تولید پس از پنج سال تعطیلی فراهم شد.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده