تاریخ: ۱۴ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۴۱
بازدید: ۳۱۵
کد خبر: ۲۸۶۸۵۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
در جریان سفر به استان قزوین صورت گرفت:

بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از واحد تولیدی انواع قطعات خودرو در استان قزوین

‌می‌متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به استان قزوین از واحد تولیدی دانش بنیان مژده وصل شیراز بازدید به عمل آورد.

به گزارش می‌متالز، علی رسولیان عصر سه شنبه در جریان سفر به استان قزوین از واحد تولیدی مژده وصل شیراز، تولیدکننده انواع قطعات خودرو بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان مهمترین توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و همچنین مسایل و مکشلات این واحد تولیدی قرار گرفت و برای رفع برخی موانع دستورات و راهکار‌های لازم را صادر کرد.

این واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۳۰۰۰۰میلیارد ریال زمینه اشتغال ۷۷۰نفر را به صورت مستقیم فراهم آورده است.

این شرکت بیش از ۲۰۰ قطعه از محصولات خودروی برای ایران خودرو و سایپا را تولید می‌کند و برای ایجاد طرح توسعه متقاضی زمین در یکی از شهرک‌های صنعتی استان قزوین می‌باشد.

افضلی رئیس مدیرکل صمت قزوین، صفاری مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و جمعی از فعالان اقتصادی و مسئولین دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی در این بازدید علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را همراهی کردند.

گفتنی است که در جریان سفر معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به استان قزوین و در حاشیه همایش ایجاد نیروگاه‌های تجدیدپذیر در شهرک صنعتی کاسپین قزوین، تفاهم نامه همکاری مشترک چهارجانبه بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا)، استانداری قزوین و شرکت برق منطقه¬ای زنجان منعقد و مبادله شد.

همچنین، دفتر هماهنگی و ثبت نام متقاضیان ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی در واحد‌های تولیدی با حضور علی رسولیان «معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران» و محمود کمانی «معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا)»، در شهرک صنعتی کاسپین قزوین مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۵۰۹ شهرک و ۳۴۰ ناحیه صنعتی و ۵ منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره برداری، ۸۵ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۶ شهرک فناوری، ۴۰ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲ مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم افزاری، ۱۰۰ هزار و ۵۸ قرارداد منعقده و بهره برداری از ۴۹ هزار و ۸۸۲ واحد صنعتی و سه هزار و ۲۷۰ واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۹۸ هزار و ۵۹۵ نفر را در سراسر کشور فراهم نموده است.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده