تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۱۱
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۲۸۸۹۳۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کم‌کاری ایمیدرو در استان، صدای استاندار و نمایندگان مردم کرمان را درآورد

‌می‌متالز - استاندار کرمان گفت: ایمیدرو همه پهنه‌ها را گرفته و از همه ظرفیت‌های استان کرمان استفاده می‌کند، ولی حاضر به سرمایه گذاری در این استان نیست.

به گزارش می‌متالز، محمدمهدی فداکار امروز اول بهمن ماه در هشتاد و یکمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با محوریت بررسی مسائل توسعه معادن جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه سرمایه گذاران در بخش معادن جنوب استان پای کار آمده اند، از وجود برخی موانع بر سر راه آن‌ها از جمله در زمینه زیرساخت‌ها خبر داد.

وی گفت: به طور مثال معدن کارانی داریم که کار‌های معدن را پیش برده اند، اما هنوز برق به معدن نرسیده است؛ بنابراین از همه دستگاه‌های مرتبط می‌خواهیم، پای کار معادن بیایند و زیرساخت‌ها سریع‌تر اجرا شود.

استاندار کرمان اظهار کرد: ایمیدرو همه پهنه‌ها را گرفته و از همه ظرفیت‌های استان کرمان استفاده می‌کند، ولی حاضر به سرمایه گذاری در این استان نیست.

فداکار در ادامه بیان کرد: گزارش عملکرد ایمیدرو در حوزه برق و جاده در جنوب استان کرمان تهیه و همچنین ارزیابی محیط زیستی طرح‌ها نیز ارائه شود.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: باید مسائل محیط زیستی از همان ابتدای طرح بررسی شود و شرکت‌های محیط زیستی باید توسعه یابد، زیرا به نظر می‌رسد که تعداد این شرکت‌ها در استان کم است.

وی خواستار برخورد جدی با ایمیدرو شد و گفت: رسانه‌ها کم کاری ایمیدرو را اطلاع رسانی کنند. ایمیدرو پول‌های استان کرمان را می‌برد و هیچ کاری در استان انجام نمی‌دهد و اگر ایمیدرو با همین وضعیت پیش برود ناچاریم که به گونه‌ای دیگر به وزیر صمت نگاه کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده