تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۱۳
بازدید: ۷۲
کد خبر: ۲۹۰۱۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مدیرعامل بانک صنعت و معدن از دو طرح صنعتی در کیش بازدید کرد

‌می‌متالز - دکتر خورسندیان از طرح‌های صنعتی شرکت کیش مدیفارم و شرکت زمهریر کیش بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت کیش مدیفارم (کیش استار سابق) به منظور تولید دارو جامد و نیمه جامد با اشتغالزایی ۱۲۰ نفر تاسیس گردیده است. این شرکت تاکنون ۲۲ فقره تسهیلات از این بانک دریافت و تسویه نموده و در حال حاضر دارای حد اعتباری سرمایه در گردش به مبلغ ۳۰۰ هزار میلیون ریال می‌باشد.

شرکت زمهریر کیش نیز به ساخت دستگاه‌های برودتی و حرارتی (چیلر، اسپلیت و….) اشتغال دارد و نماینده انحصاری شرکت اکس (aux) بوده و برای ۳۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی کرده است.
این شرکت تا کنون ۶ فقره تسهیلات از بانک صنعت و معدن دریافت و تسویه نموده است و در حال حاضر دارای تسهیلات باز مرابحه بازرگانی به مبلغ تائید شده ۶۰ هزار میلیون ریال و خرید دین در حدود ۲۳۵ هزار میلیون ریال می‌باشد.

گفتنی است، دکتر خورسندیان در راستای بازدید‌های میدانی از واحد‌های صنعتی تأمین مالی شده توسط بانک صنعت و معدن در نقاط مختلف کشور که به منظور حل مشکلات مرتبط با کارآفرینان و صنعتگران، استفاده از روش‌های نوین تأمین مالی در کمک به صنایع و ایجاد فرصت اشتغال بیشتر از طریق امکان توسعه واحد‌های تولیدی انجام می‌شود، از شرکت‌های یاد شده بازدید کرد تا از نزدیک در جریان وضعیت این شرکت‌ها و مشکلات و موانع آن‌ها در مسیر تداوم تولید قرار گیرد.

منبع: پایگاه خبری اقتصاد ملت

عناوین برگزیده