تاریخ: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۲۹
بازدید: ۱۰۱
کد خبر: ۲۹۰۳۷۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار سیستان و بلوچستان:

مدیران در کف میدان باشند/ جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی

‌می‌متالز - استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مدیران باید جهادی و در کف میدان باشند، گفت: توسعه منطقه باید سرعت بگیرد.

به گزارش می‌متالز، محمد کرمی شامگاه شنبه، در جلسه شورای اداری شهرستان مهرستان، افزود: مدیران باید خلاق، متفکر، جهادی و انقلابی باشند و شما مدیران این توانایی را دارید، اما باید اراده‌ها قوی‌تر شود چرا که اراده قوی می‌تواند کوه را جابجا کند و با اراده ضعیف، با وجود همه امکانات هیچ کاری به سرانجام نمی‌رسد.

وی ادامه داد: یکی از کار‌هایی که دشمن انجام می‌دهد تضعیف اراده و القای ناامیدی است، اما شما مدیران با اراده‌ای قوی، مشکلات را برطرف کنید و در کف میدان باشید.

کرمی خاطر نشان کرد: با جدیت تلاش کنید و کار‌ها را به پیش ببرید و به خدا توکل کنید چرا که اگر در کار‌ها به خدا توکل داشته باشید خدا راه‌ها را به سوی شما باز می‌کند و آینده درخشان می‌شود.

وی ادامه داد: من از مدیران کار می‌خواهم و باید توسعه منطقه سرعت بگیرد و در سفر بعدی، مدیران در میدان باید پاسخگو باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در بخش مسکن زمین‌ها را آماده کنید و در اختیار مردم قرار دهید تا مردم با استفاده از تسهیلات ارائه شده در امر تولید مسکن مشارکت کنند.

کرمی با اشاره به مشکلات موجود در تامین نان و تامین سوخت مردم، گفت: باید نظارت جدی بر عملکرد جایگاه‌های سوخت و نانوایی‌ها صورت گیرد، علما نیز بر فرهنگ سازی در حوزه نظارت و رعایت حقوق شهروندان وظیفه مهمی دارند.

وی افزود: فرمانداران نیز با ارائه دستورات شفاف و صریح در مواقعی که مشکلی وجود دارد و وظیفه دارند مشکلات مردم را مرتفع کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه ضمن توصیه به راه اندازی شهرک‌های گلخانه‌ای در منطقه، راه اندازی پویش نخل کاری، تقویت شهرک‌های صنعتی و تولید محصولات صادرات محور، تقویت پنل‌های خورشیدی و تولید برق و جلوگیری از خام‌فروشی منابع معدنی را خواستار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده