تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۴۲
بازدید: ۷۵
کد خبر: ۲۹۰۷۴۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شهرک فرآوری مواد معدنی در نایین احداث می‌شود

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان از احداث شهرک فرآوری مواد معدنی نایین در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: چنین شهرک فرآوری معادنی با این وسعت در کشور وجود ندارد و این برای اولین بار اتفاق می‌افتد.

به گزارش می‌متالز، رسول سواری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر ظرفیت خوبی برای ایجاد واحد‌های صنعتی در مناطق مختلف کشور ایجاد شده و این یک دستاورد بزرگ برای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: امروز برای بازدید از پروژه‌های قابل افتتاح شهرک‌های صنعتی سجزی، کوهپایه و نایین به شرق استان اصفهان سفر کردیم.

وی افزود: در این سفر پروژه فضای سبز و زیرگذر شهرک صنعتی سجزی، گاز رسانی به شهرک صنعتی کوهپایه و پروژه ساختمان اداری شهرک صنعتی نایین مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

سواری تصریح کرد: این پروژه‌ها پیشرفت صد در صدی داشته‌اند که در دهه مبارک فجر با حضور مقامات ملی و استانی در مرکز استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان خاطرنشان کرد: در بازدید از پروژه‌های شهرک صنعتی نایین، مشکلات شهرک توسط صنعتگران مطرح و تصمیماتی در جهت توسعه این منطقه گرفته شد.

وی با تأکید بر اینکه اولویت واگذاری زمین به واحد‌های صنعتی با شرکت‌های دانش بنیان، صادرات محور و غیرآلاینده است، گفت: از شرکت صنعتی دانش بنیان نایین که درخواست توسعه واحد را داشت بازدید صورت گرفت و قرار شد ظرف مدت یک ماه زمینی که در مجاورت این واحد قرار دارد را واگذار کنیم.

سواری ضمن اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوب مواد معدنی در شهرستان نایین و شهرستان‌های اطراف آن وجود دارد، بیان کرد: در آینده نزدیک شهرک فرآوری مواد معدنی نایین را احداث خواهیم کرد که می‌تواند کمک بزرگی به واحد‌های معدنی باشد و در جهت ایجاد ارزش افزوده‌ی مواد معدنی که در این منطقه وجود دارد، بسیار موثر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان افزود: این شهرک اولین بار است در کشور احداث می‌شود چرا که شهرک فرآوری معادنی با این وسعت در کشور وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده