تاریخ: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۴۱
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۲۹۱۴۷۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فرماندار زرند در دیدار با وزیر صمت مطرح کرد؛

لزوم افزایش همکاری‌های مجموعه ایمیدرو با مجموعه مدیریتی شهرستان

‌می‌متالز - فرماندار زرند در دیدار با وزیر صمت با اشاره به کارخانجات و معادن زیرمجموعه ایمیدرو در شهرستان خواستار افزایش همکاری‌های این شرکت با مجموعه مدیریتی شهرستان شد.

به گزارش می‌متالز، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، در راستای تشریح و تبیین چالش‌ها و مشکلات شهرستان در حوزه وزارت صمت، شریعتی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سید رضا حسینی نژاد با دکتر سید رضا فاطمی امین وزیر صمت دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار زرند در این دیدار که با هماهنگی خانم شریعتی نماینده مردم در مجلس انجام شد، ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت‌های وزارت صمت در بخش‌های مختلف با اشاره به مشکلات زیست محیطی وارد شده از سوی کارخانجات و صنایع در شهرستان خواستار تخصیص اعتبار از جزء ۵ ماده ۴۳ برنامه ششم توسعه جهت بهبود وضعیت بهداشت و درمان شهرستان شد.

وی با بیان اینکه بخش‌های زیرساختی بویژه راه‌های مواصلاتی شهرستان همزمان با رشد صنعتی توسعه نیافته و با توجه به افزایش تردد ماشین‌های حمل بار در این راه‌ها و به تبع آن افزایش تصادفات جاده ای، بر ضرورت برگشت ۱۵ درصد حقوق دولتی صنایع و معادن جهت هزینه کرد این بخش تاکید نمود.

سید رضا حسینی نژاد با اشاره به اینکه مجموعه ایمیدرو دارای سه مجموعه صنعتی سنگ آهن جلال آباد، کک سازی و پالایش قطران و معدن خمرود در شهرستان می‌باشد خواستار حمایت و همکاری بیش از پیش مجموعه ایمیدرو با مجموعه مدیریتی شهرستان شد.

وی با اشاره به دستاورد‌های مهم و دانش بنیان در حوزه صنایع و معادن در شهرستان زرند از وزیر صمت جهت بازدید از این مجموعه‌ها دعوت نمود.

خانم شریعتی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خشکسالی‌های اخیر و نیاز آبی حوزه صنایع و معادن شهرستان به تأمین آب پایدار که با توجه به اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس به شهرستان‌های شمالی استان و فاصله بیست کیلومتری ایستگاه طراحی با حوزه شهرستان زرند، خواستار توجه به این مساله شد.

فاطمی امین وزیر صمت درخصوص پیگیری حل مشکلات و مساعدت در زمینه‌های مختلف مطرح شده، قول مساعد و پیگیری داد.

منبع: صدای زرند

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده