تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۴۷
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۲۹۲۲۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مجامع عمومی اتاق مشترک ایران و پاکستان ۱۶ اسفند برگزار می‌شود

‌می‌متالز - مجامع عمومی عادی به طور فوق‌العاده اتاق مشترک ایران و پاکستان ۱۶ اسفند از ساعت ۱۱ در طبقه هشتم اتاق ایران برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده اتاق مشترک ایران و پاکستان ساعت ۱۱ روز سه شنبه ۱۶ اسفند در طبقه هشتم اتاق ایران واقع در خیابان طالقانی نبش خیابان شهید موسوی شماره ۷۵ برگزار می‌شود. استماع گزارش عملکرد هیات مدیره در سال ۱۳۹۹ و تصویب آن و استماع گزارش صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ و گزارش بازرس و تصویب در دستور کار این مجمع خواهد بود.

همچنین ساعت ۱۲ در همین مکان مجمع عمومی به طور فوق العاده دیگر این اتاق نیز برگزار خواهد شد. استماع گزارش عملکرد هیات مدیره در سال ۱۴۰۰ و تصویب آن، استماع گزارش صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ و گزارش بازرس و تصویب آن، تعیین ورودی و حق عضویت سالانه، بررسی و تصویب بودجه ۱۴۰۱، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار و انتخاب هیات مدیره در دستور کار این مجمع خواهد بود.

آن دسته از اعضا که حداقل یک سال از عضویت آن‌ها در اتاق مشترک ایران و پاکستان سپری شده باشد، امکان نامزدی هیات مدیره را خواهند داشت و حداکثر تا ۱۰ روز قبل از برگزاری مجمع (۶ اسفند) فرصت دارند تا درخواست مکتوب نامزدی خود را در دبیرخانه اتاق مشترک ثبت کنند.

منبع: پایگاه خبری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

عناوین برگزیده