تاریخ: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۴
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۲۹۵۵۸۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

سه شرکت آمریکایی همزمان قیمت میلگرد را گران کردند

‌می‌متالز - تازه‌ترین گزارش از بازار جهانی فولاد نشان می‌دهد: سه شرکت آمریکایی «نیوکور»، «کامرشال متالز» و «گردائو» قیمت میلگرد را ۲.۵ دلار به ازای هر هاندردویت افزایش دادند.

به گزارش می‌متالز، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، سه شرکت «نیوکور»، «کامرشال متالز» و «گردائو» با پیش‌بینی رشد قیمت قراضه در بازار آمریکا، قیمت میلگرد را ۲٫۵ دلار به ازای هر هاندردویت (۵۰ دلار به ازای هر تن) افزایش دادند.

براساس نامه قیمت کارخانه‌های شرکت «نیوکور «در شهر اوبرن، نیویورک، ماریون، اوهایو و سدالیا در میزوری، این شرکت قیمت میلگرد سفارش جدید را افزایش داد.

همچنین شرکت «کامرشال متالز» در نامه‌ای، افزایش قیمت محصولات خود را اعلام کرد. در این راستا، این تغییر قیمت در کارخانه‌های فلوریدا، کارولینای جنوبی، تنسی و نیوجرسی به سرعت اعمال خواهد شد.

علاوه بر این، شرکت محصولات تخت فولادی «گردائو» در آمریکای شمالی افزایش ۲٫۵ دلاری قیمت به ازای هر هاندردویت را اعلام کرد.

براساس ارزیابی فست‌مارکتز، قیمت میلگرد، فوب کارخانه آمریکا ۴۵ دلار به ازای هر هاندردویت (۹۰۰ دلار به ازای هر تن) بود که این نرخ نسبت به ماه گذشته بدون تغییر باقی ماند.

در همین حال، چندین فعال در بازار میلگرد براساس پیش‌بینی افزایش قیمت قراضه برای چهارمین ماه متوالی در ماه مارس، اظهار داشتند که قیمت میلگرد افزایش خواهد یافت.

گفته می‌شود خریداران قراضه منتظر افزایش قیمت محصولات قراضه خردشده تا ۳۰ دلار به ازای هر تن و قراضه تمیز تا ۵۰ دلار به ازای هر تن هستند، این درحالی است که خریداران به دنبال افزایش قیمت قراضه خرد شده تا ۵۰ دلار به ازای هر تن و قراضه تمیز تا ۷۰ دلار به ازای هر هاندردویت هستند.

منبع: فولادبان

عناوین برگزیده