به گزارش میمتالز، سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتریمدار با حضور جمعی از مسوولان و شرکتهای برتر در زمینه فروش و مشتریمداری در مرکز همایشهای صداوسیما تهران برگزار شد.
از محورهای این اجلاس میتوان به مزایای به کارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتریمحوری، آشنایی با تکنیکهای جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاههای اقتصادی، تولیدی و خدماتی، تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرفکنندگان، بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان و توزیعکنندگان، راهکارهای افزایش سهم بازار با تاکید بر کرامت مشتری، سازماندهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا بر اساس رقابت بنگاههای تجاری و در نهایت بررسی چالشهای ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان یکی از منابع اصلی سازمان اشاره کرد.
شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تختالهای فولادی در کشور که توانسته سهم قابل توجهی از بازار داخلی و صادراتی این محصول استراتژیک را در کشور کسب کند، توانست در این اجلاس با توجه به پیادهسازی فرهنگ مبتنی بر مشتریمداری در میان کارمندان، برگزاری دورههای متعدد در خصوص مشتریمداری برای کارکنان، ارائه تحلیل اقتصادی به مشتری جهت خرید محصول، ایجاد شیوههای متعدد در پرداخت هزینههای محصول برای مشتریان، ایجاد انواع راههای ارتباطی با مشتریان در بسترهای مختلف شبکههای اجتماعی، برگزاری همایشهای متعدد برای مشتریان، ارائه کتابچه محصول به مشتری و معرفی محصول جدید به آنها، برگزاری جلسات ماهانه با مشتریان، انجام نظرسنجی سالانه از مشتریان و پیشبینی تقاضای سالانه آنها و. تندیس شرکت برتر و لوح تقدیر را دریافت کند.